۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

روایت امیررضا دلاوری از بازی در «پریا»

شخصیتی را در «پریا» بازی کردم که شاید ساده به نظر بیاید اما برای من مشکل بود و سالهاست چنین شخصیتی تا این حد مثبت را بازی نکردم. منتظرم کار جلوتر برود و بازخوردها را ببینم، امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد.
کد خبر : ۳۱۲۰۲۰
صراط: امیررضا دلاوری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: دو فیلم سینمایی پیشنهاد شد که تمایلی به ایفای نقش در آن‌ها نداشتم. هم اکنون مشغول تمرین تئاتر «همسایه آقا» به کارگردانی حسین کیانی هستم که تا چند روز آینده در تئاتر باران اجرا می‌شود و بازیگرانی چون شهرام حقیقت دوست، علیرضا آراء، مهدی پاکدل، حبیب دهقان نسب، رویا میر علمی، خاطره اسدی و فریده سپاه منصور نیز در آن حضور دارند.

وی درباره علت همکاری در سریال «پریا» بیان کرد: فیلمنامه، تهیه کننده و کارگردان خوب علت همکاری من با این پروژه است و قطعا در همان مرحله اول که فیلمنامه را خواندم، با آن ارتباط برقرار کردم. از طرفی سهیلی‌زاده را از سال‌ها قبل به خوبی می شناسم و با عفیفه نیز چند تجربه داشتم. پشت صحنه آرام و بی‌حاشیه و گروه حرفه ای مزید بر علت شد.

بازیگر فیلم سینمایی «چ» اضافه کرد: البته شاید اگر کمی بیشتر بگذرد، بهتر بتوان در مورد کیفیت آن صحبت کرد اما همین که خاطره ای خوب از همکاری با این پروژه برای من باقی ماند، اتفاق خوبی است.

دلاوری خاطر نشان کرد: شخصیتی را در «پریا» بازی کردم که شاید ساده به نظر بیاید اما برای من مشکل بود و سالهاست چنین شخصیتی تا این حد مثبت را بازی نکردم و منتظرم کار جلوتر برود و بازخوردها را ببینم، امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد.