۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
در نیشابور

نشت گاز 47 خانه را تخریب کرد +تصاویر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور از وقوع انفجار به علت نشتی گاز و تخریب کامل یک واحد مسکونی و تخریب 70 درصدی 6 منزل دیگر خبر داد.
کد خبر : ۳۱۲۲۰۴
​​صراط: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور از وقوع انفجار به علت نشتی گاز و تخریب کامل یک واحد مسکونی و تخریب 70 درصدی 6 منزل دیگر خبر داد.

مسعود حاجی بگلو در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ساعت 12:05 دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه به آتش‌نشانی نیشابور اعلام شد که پس از سه دقیقه اولین تیم این سازمان از ایستگاه سه در محل حاضر شدند و با توجه به گسترده بودن حادثه پس از مدت بسیار کوتاهی تیم امداد و نجات از ایستگاه یک و دیگر تیم‌ها از ایستگاه‌های 6 و پنج به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: این حادثه در خیابان مسیح روی‌داده است و در بررسی اولیه علت انفجار نشتی گاز مشخص‌شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی با اشاره به حادثه تصریح کرد: منزلی که انفجار در آن اتفاق افتاده است به‌صورت صددرصد تخریب‌شده است و 6 منزل نیز با تخریب بین 50 تا 70 درصد روبرو شده است.

حاجی بگلو با بیان اینکه حدود 40 منزل اطراف نیز دچار شکستگی شیشه و ترک دیوار شده‌اند، گفت: شدت حادثه به حدی بود که مصالح ساختمان تخریب‌شده به فاصله حدود 100 متری پرتاب‌شده بود.

وی با اشاره به مصدوم حادثه گفت: در لحظات اولیه حضور متوجه خانمی شدیم که از گردن به پایین در زیر آوارها گیر کرده بود که پس از عکس‌العمل سریع امداد و نجات توانستیم وی را پس از 40 دقیقه تلاش زنده از زیر آوار بیرون آورده و به تیم اورژانس تحویل دهیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور با ابراز خوشحالی از اینکه این حادثه تاکنون کشته برجا نگذاشته است، افزود: کارشناسان در حال بررسی دلایل دقیق این اتفاق هستند و هنوز اظهارنظر قطعی امکان ندارد.​

برچسب ها: صراط نیشابور گاز