۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

رئال و یک سال دیگر بدون ستاره کهکشانی

کد خبر : ۳۱۲۲۲۰
دو سال قبل بود که خامس پس از درخشش در جام جهانی 2014 با انتقالی 80 میلیونی از موناکو به رئال مادرید پیوست. او فصلی خوب به لحاظ فردی را پشت سر گذاشت هرچند که رئال نتوانست در آن سال به هیچ عنوان قهرمانی ای دست یابد. اوضاع برای خامس در فصل گذشته خوب پیش نرفت و او جایگاه ثابتش را از دست داد بطوریکه در هیچ یک از بازی های مهم مقطع پایانی فصل مثل فینال لیگ قهرمانان به میدان نرفت.
 

 
از دو سال پیش تاکنون رئال مادرید هیچ خرید کهکشانی نداشته و بیشترین مبلغی که پرداخت کرده برای جذب دانیلو از پورتو بوده است(31.2 میلیون یورو)، بال راست متوسط برزیلی که فصل گذشته بارها مورد انتقاد هواداران رئال مادرید در برنابئو قرار گرفت.
 

 
رئالی ها امسال هم تاکنون تنها با پرداخت 30 میلیون یورو به یوونتوس، موراتا را بازگردانده اند که البته چهره جدیدی نیست و ساخته و پرداخته آکادمی رئال است. رئالی ها قصد داشتند گومس را از والنسیا با 50 میلیون یورو به خدمت بگیرند اما در رقابت با بارسلونا شکست خوردند. رقم 50 میلیون یورو می توانست گومس را نیز به یک کهکشانی بدل کند که در هر صورت چنین امری میسر نشد.
پوگبا، دیگر گزینه روی میز رئال است که به نظر راهی منچستریونایتد خواهد شد چون رئال حاضر نیست برای جذب او 120 میلیون یورو هزینه کند.
 

 
پرز دو ساعت قبل از رسمی شدن انتقال گومز به بارسا، در کمپ تمرینی رئال در مونترال به زیدان گفته بود که "کمی گیر کرده ایم و هنوز هیچ توافقی قطعی نشده است." این نشان می دهد که رئالی ها امسال در رسیدن به اهدافشان دچار استیصال عجیبی شده اند.
تقریبا هر سال عادت کرده بودیم که رئال برای جذب یک ستاره، پول های کلان هزینه کند اما از 2014 تاکنون بازیکنی گرانقیمت به رئال نیامده و به نظر نمی رسد که امسال نیز شاهد ورود ستاره ای کهکشانی به رئال مادرید باشیم./ورزش3