۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸

مسئول‌جدیدستادانتخاباتی جریان‌انحرافی

عمومي،یکی از بزرگان این جريان مسئولیت ستاد انتخاباتی طیف مذکور را از لیدر جریان انحراف سلب و به یکی از افرادی که در ۲ سال اخیر همواره در سایه بوده و خود را چهره موجهی نشان داده بود سپرده است.
کد خبر : ۳۱۲۲۷
پس از اعتراضات فراواني كه در شوراي راهبردي جريان انحراف در خصوص عملكرد برخي سران اين جريان صورت گرفت و با توجه به فشارهاي افكار عمومي،یکی از بزرگان این جريان مسئولیت ستاد انتخاباتی طیف مذکور را از لیدر جریان انحراف سلب و به یکی از افرادی که در ۲ سال اخیر همواره در سایه بوده و خود را چهره موجهی نشان داده بود سپرده است.

به گزارش صراط نیوز به نقل از ندای انقلاب (ه.ث) که بعنوان مسئولیت ستاد انتخاباتی جریان انحراف رسیده قرار شده که در سکوت رادیویی و خارج از حاشیه های دو چهره اصلی جریان انحراف به فعالیت انتخاباتی بپردازد.

طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است این جریان در بحث انتخابات چراغ خاموش حرکت کند و بعلت ناکارآمدی و برخی حاشیه ها (ف) که منسوب به لیدر انحراف بود از مسئولیت خود برکنار شد و (ه.ث) جایگزین او شد.بنابر شنیده ها لیدر جریان انحرافی در جلسه ای با حضور مسئول جدید ستاد انتخاباتی جریان انحراف گفته که:" هر چه سرعت ما بیشتر باشد وحدت اصولگرایان بیشتر خواهد شد . باید با حرکت در سکوت مانع از این وحدت شویم." نامبرده همچنین در ادامه به این موضوع اشاره کرده که ما ۹۰۰ کاندیدا در کل کشور داریم و خیالمان از انتخابات مجلس و حضور ۱۶۰-۱۷۰ نماینده همسو با خود در مجلس نهم راحت است!