۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

بستری شدن دوباره‌ی تهیه‌کننده‌ی سینما

حمید اعتباریان، تهیه‌کننده‌ی سینما، که چند روز پیش به علت حمله‌ی قلبی در بیمارستان بستری شده بود، پس از مرخصی این بار به علت وجود عفونت در خون بستری شد.
کد خبر : ۳۱۲۶۴۳
صراط: حمید اعتباریان، تهیه‌کننده‌ی سینما، که چند روز پیش به علت حمله‌ی قلبی در بیمارستان بستری شده بود، پس از مرخصی این بار به علت وجود عفونت در خون بستری شد.

اعتباریان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه روز گذشته با بهبود اوضاع قلبش از بیمارستان مرخص شده بود، گفت: دیروز که از بیمارستان مرخص شدم حالم خوب بود اما بعد از رفتن به منزل، احساس درد می کردم و هربار این درد شدیدتر می‌شد تا اینکه مجبور شدم دوباره به همان بیمارستان مراجعه کنم.

تهیه‌کننده‌ی «سن‌پترزبورگ» با بیان اینکه پزشکان بیمارستان مشکل را وجود عفونت در خون تشخیص داده‌اند، افزود: نمی‌خواهم ایراد بگیرم اما در دوران بستری بیمار در بیمارستان از سوند برای تخلیه ادرار استفاده می‌کنند و یک بی‌احتیاطی کوچک موجب عفونت می‌شود.

او با بیان اینکه پزشکان بیمارستان مشخصاً علت عفونت را تایید نکرده‌اند، گفت: در حال حاضر زیر نظر پزشکان متخصص عفونت در همان بیمارستان بستری هستم. دارو و سرم مصرف می‌کنم و دکترها گفته‌اند احتمالاً تا دو سه روز آینده مشکل حل می‌شود و مرخص می‌شوم.

اعتباریان از دوستان و همکاران سینمایی‌اش که در این مدت با تماس تلفنی یا حضوری جویای احوال او شده‌اند تشکر کرد.