۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
سوالات بی پاسخ

شوی تکراری "وطن امروز" برای جلب توجه!/ آیا اوقاف به همه رسانه‌ها امکانات می‌دهد؟/ چرا بذرپاش خود را "قیم جبهه فرهنگی انقلاب" می‌داند؟

بد نیست مسئولان روزنامه مذکور توضیح دهند در سال های اخیر، این ساختمان با چه شرایط، امکانات و اجاره بهایی در اختیار آنها قرار گرفته است؟
کد خبر : ۳۱۳۰۰۶
نوشته زیر یک بحث درون گفتمانی میان نیروهای اصولگراست و هدف از آن صرفا یک انتقاد ساده از برخی دوستان همفکر است؛ این توضیح از آن جهت ضروری است که مخالفان جریان اصولگرا از شخصیت ها و جریان های سیاسی شان گرفته تا رسانه‌ها و کامنت گذاران مزدبگیرشان، از آن سوءاستفاده نکنند.

گروه سیاسی صراط – سه سال پس از مظلوم‌نمایی کم‌سابقه روزنامه وطن امروز متعلق به مهرداد بذرپاش، اکنون عدم انتشار یک روزه این روزنامه، موج مشابهی از سوی دست اندرکاران و منتسبان به همین روزنامه را به دنبال داشته است.

سه سال پیش، با روی کار آمدن دولت حسن روحانی، روزنامه وطن امروز از تعطیلی قریب الوقوع خود خبر داد. بلافاصله پس از آن، یادداشت نویسان روزنامه مذکور با مظلوم نمایی کم سابقه ای، به گلایه پرداختند بی آنکه مشخص کنند دلیل تعطیلی ادعایی وطن امروز چیست و چه کسی یا کسانی پشت ماجرا هستند؟

در یادداشت های مذکور به "ظلم و جور" در حق این روزنامه اشاره می شد اما گلایه نویسان هرگز مشخص نکردند که اصل ماجرا چیست؟ آیا وزارت فرهنگ و ارشاد جلوی انتشار روزنامه را گرفته بود؟ آیا فشاری از سوی نهادی دولتی برای عدم انتشار روزنامه پدید آمده یود یا اگر بودجه شان قطع یا کم شده، این بودجه پیش از این از کجا تامین می شده و دلایل قطع یا کاهش آن چه بود؟

مظلوم نمایی چندروزه "وطن امروز" در سال 92 ناگهان با خبر ادامه انتشار روزنامه به بایگانی رفت! جالب اینجاست که وطن امروزی ها باز هم توضیح ندادند که اصل ماجرا چه بوده و چرا پس از آن هم گلایه و شکایت و ادعای خفه کردن صدای روزنامه، ناگهان امکان حیات مجدد آن فراهم شد؟

سه سال از آن ماجرا گذشته و در این مدت، نمایش های مشابهی به فراخور شرایط، از مسئولان این روزنامه شاهد بوده ایم؛ مانند آنچه در مورد شکایت دولت از یکی از یادداشت نویسان وطن امروز یا تذکر ارشاد در مورد یک تیتر آن پیش آمد.

اکنون عدم انتشار یک روزه ، بار دیگر موجی از مظلوم نمایی ها از سوی نویسندگان این روزنامه و برخی منتسبان به آن را به دنبال داشته است؛ نوشته هایی مبهم که معلوم نیست به چه کسی و چه نهادی اعتراض می کنند و به طور کلی حرف دقیقشان چیست؟

واقعیت ماجرا آن است که ساختمان روزنامه وطن امروز متعلق به سازمان اوقاف و امور خیریه است؛ این روزنامه چند سال است که از این ساختمان استفاده می کند و اکنون سازمان اوقاف حکم تخلیه ساختمان مربوطه را گرفته و پس از عدم تمکین روزنامه از این حکم، از روز گذشته، اجازه ادامه فعالیت "وطن امروز" در آن را نداده است.

شوی سالی یکبار
حال اینکه چرا اوقاف به این روزنامه ساختمان داده و آیا رسانه های دیگر نیز از این امکان برخودار هستند یا نه، و آیا اصرار بر ادامه فعالیت در ساختمانی اوقافی، حق یک روزنامه است یا نه، موضوعاتی است که مسئولان باید به آن پاسخ دهند. در همین خصوص، بد نیست مدیران روزنامه مذکور توضیح دهند در سال های اخیر، این ساختمان با چه شرایط، امکانات و اجاره بهایی در اختیار آنها قرار گرفته است؟

هر چند ساعاتی قبل در شبکه های اجتماعی فیش واریز نقدی به مبلغ 170 میلیون تومان از سوی روزنامه وطن امروز به حساب سازمان اوقاف بابت اجاره بها در سال 93 منتشر شده اما همین تصویر بر ابهامات ماجرا افزوده است .
از یک سو دست اندرکاران روزنامه وطن امروز از بردن نام سازمان اوقاف خودداری کرده و از سوی دیگر فیش واریزی به حساب این سازمان را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند!
از طرفی به وضوح مشخص نیست میزان اجاره بهای دقیق ساختمان روزنامه وطن امروز چقدر بوده که به طور ناگهانی فیش 170 میلیون تومانی در معرض دید مخاطب قرار می گیرد!

شوی سالی یکبار

اما نکته قابل تامل دیگر آن است که در گلایه هایی که وطن امروزی ها در فضای مجازی منتشر کرده اند نامی از اوقاف نبرده‌اند! آنها صرفا از خجالت آنچه "یک نهاد حاکمیتی" می نامیدند، درآمدند و حتی در مواردی تهدید کردند که در روزهای آینده رییس آن نهاد حاکمیتی تغییر خواهد کرد!

ظاهرا شفاف سازی در این خصوص چندان با پروژه "مظلوم نمایی" سازگار نیست؛ چراکه اگر برای مخاطب مشخص شود ماجرا چه بوده ممکن است به راحتی حق را به طرف مقابل بدهد نه روزنامه ای که سال هاست از یک ساختمان اوقافی استفاده می‌کند!


پروژه اخیری که با بمباران فضای مجازی و تلاش برای جا انداختن "توهم توطئه علیه وطن امروز"، از سوی این روزنامه آغاز شده، با اولین پرسش ساده هر مخاطبی فرومی‌پاشد. کافی است پرسیده شود این همه مبهم گویی برای چیست؟ واقعا دلیل واقعی و غیرمتوهمانه عدم انتشار یک روزه – فقط یک‌روزه!-  روزنامه مذکور چه بود؟ مگر نهادی که آن را شبیه مراکز توطئه علیه نظام در آمریکا معرفی کردید(!)، همان سازمان اوقاف و امور خیریه نیست؟
واقعیت ماجرا ساده است؛ اما ظاهرا مصلحت دوستان در چیز دیگری است!

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۳۵
۱۵
الحق که حرف حساب جواب نداره .
واقعا مشخص نیست چرا اینا اینقدر شلوغش میکنن؟
باباجان اینهمه نشستین با یه مبلغ اجاره نامشخص تو ساختمون اوقاف، حالا دیگه نمیخوان بهتون اجاره بدن زور که نیست
فکر کردین این جا هم میتونید زوری برید جلو و شلوغش کنید بازی در بیارید؟؟
ملت دیگه بیدار شدن
به خدا آبروی اصولگرایی رو می برید با این کارهاتون
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۴۵
۴۱
وطن امروز تبلور لودگی جریان نواصولگراست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا که مواضع وطن امروز بسیار خوب بوده.
بسیار به جا بوده. در زمان های حساس مواضع بسیار به جایی اتخاذ کرده.
دوما که بسیار مبتکر هستند. در کلیت روزنامه های کشور از تیتر ها و عکس های حرفه ای استفاده میکنند.
سوم و مهمتر از همه:
دوستان و برادران عزیز سایت صراط عقده گشایی نکنید. ای عزیزان اگر شما ادعا دارید با تاکتیک سیاسی نزدیکان جبهه پایداری به علت دفع نیروهای انقلاب مخالفید که هستید و این مخالفت رو در بوق و کرنا میکنید، صرفا جهت اطلاع عرض میکنم که سیاست شما هم منطبق به همون سیاست است. جریان حزب الله میفهمه که مواضع شما نسبت به گروه ها و اشخاص ارزشی زننده هست.
و الامر الیکم
سبحان شاهمرادی اصولگرا
|
Iran (Islamic Republic of)
وطن امروز خال روی مومنین و خارچشم کفار و منافقان هست. لعنت بر اصلاحطلبی باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۱۵
۱۵
خاك تو سرت
ناشناس
|
France
|
۱۶:۳۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۳۶
۳۵
حالا کی اصلا وطن امروز رو میخونه ؟ باید ماهانه یه چیزی هم بده به اصلاح طلبان که به بهانه نقد مطرحش میکنن تا بلکه چند خطی از خرعبلاتش اجبارا به سمع ونظر برخی برسه
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۳۱
۳۷
خوشم میاد که اصولگراها طینت خبیثشون را نشون دادند و به خودشون هم رحم نمیکنند.
ناشناس
|
-
خاک بر سرت صراط

همین رو میخواستی؟

این همه روزنامه های طنجیری مزخرفات و دروغ مینویسند اومدی بند کردی به وطن امروز؟

لابد فکر کردید خیلی هم منصف هستید


این آخرین باریه که سایت ریاکار صراط رو میخونم

صراط استاد گل به خودی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۲۶
۳۶
هنوز تیتر مضحک (هولوکاست هسته ای) این روزنامه مظلوم! از یادها نرفته است. تاریخ خود در مورد این روزنامه ها قضاوت خواهد کرد، البته قطعا تا آن زمان، تمامی آنها به زباله دانی تاریخ ریخته شده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تیترهای پارسال زورنامه های اصلاحات یادمون نرفته

دیوار تحریمها فرو ریخت
خخخخخخخخخخخخ
رضوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۲۴
۱۸
خيلي وقت استت ......... به جز تيتر درشت! چيزي براي گفتن ندارد. اگر خواننده حرفه اي روزنامه باشيد متوجه ميشويد .......... اخبار و مطالب چند روز پيش و يا چند ماه پيش روزنامه هاي ديگر را كپي كرده و به خورد مخاطب ميدهد البته بيشتر ميخواهد ستونهايش پر شود.
يادم است دولت روحاني اولين كسي را كه پرچم كرد همين اقاي ب.... بود كه پول روزنامه و ديگر بساط هاي اقاي ب..... از كجا آمده... ايشان هم انگار گرم فعاليتهاي پولساز خود بود يك دفعه به خود آمده و از آن روز شروع به زدن همه ميكند...
بله ديگر پاداش 600 ميليوني كه قطع ميشود اين هوچي گرها به اسم انقلابي گري بايد تعبيه شود تا كسي شك نكند.
مسئله ............. مصداق دقيق دزدي با لباس دين است چه پوششي بهتر از گفتمان انقلاب كه بتوان در لواي آن بيت المال را چپاول كرد.
گويا كافي نيست و كسي نميخواهد با زياده خواري امثال ب...... برخورد كند. حتي به ايشان پست جديد داده شده و همراه چند تن از دوستان ديگر جبهه پايداري به آستان قدس هجرت كرده و در هولدينگهاي آن جولان ميدهند...
منتظر افراد جديد مشابه ب...... باشيد مثلا ي. پ. كه حسابش سر به ميليارد گذاشته است.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۲۶
۵
برادران عزیز به ظاهر اصولگرا
در زیر این گنبد دوار از شما ....تر ندیدم. با عالم و آدم دعوا دارید. البه این خاصیت قلم به مزدی است که به هر اشاره ای به فردی یا جریانی می پرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۲۱
۴
مثلا یک انتقاد درون گروهی بدون هیچگونه کینه قبلی بود
ما هم که خیلی ساده و زودباوریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۲۱
۲۴
چه اصولی است اصولی که اینها به آن گرایش دارند!
مسئولان را حلال نمیکنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۲۰
۱۱
جوانی هستم دارای مدرک دکتری،در سه مقطع لیسانس،ارشد و دکتری رتبه اول بودم و حالا بیکارم،نه میتوانم ازدواج کنم و هزار و یک بدبختی دیگر، بعد شخصی مثل ب..... که دانشجوی فوق العاده ضعیفی بوده و معدل لیسانش 12/5 بوده و به زور مدرک گرفته و با رانت خودش رو وارد 3000 بورسیه غیر قانونی دکتری کرد و الآن شده آقای دکتر ب.... شده تصمیم گیرنده مملکت و آینده ما جوانان نخبه.. این فرد پرورش یافته دولت فاسد ............ است و به واسطه داماد هم ریش .......... بودن همین م. ب. در 28 سالگی میشود مدیرعامل.............!!!!!
به خون پاک شهدا مسئولین مملکت رو به خاطر این رانت ها نخواهم بخشید،بالاخره روزی همه از دنیا خواهیم رفت و این اشخاص را که جای مهر در پیشانیشان پینه بسته و در خفی دزدی و فساد میکنند .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم به خون پاک شهدا به 3000 نفر تهمت تحصیل رانتی رو نزنید

36 نفر بودند نه 3000 نفر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۱۱
۵
سازمان اوقاف سازمانی زیر نظر نماینده ولی فقیه و در جهت مدیریت و احقاق حقوق موقوفات و اجرای نیت واقفین است و پیرو هیچ حزب و جناحی نیست .و با هیچ جریانی همکاری نداشته و ندارد .وتخلیه وطن امروز امری کاملا عادی در وصول مطالبات و اجرای نیت واقف خیراندیش می باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۷
۲۳
درود بر شرف نویسنده.اگر همه نگاه منطقی حقوقی و فارغ از مسایل جناحی کشور گلستان میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۹
۱۰
اللهم اشغل ظالمین بالظالمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۷
۱۰
جناب @مسئولان را حلال نمیکنم@ تو که راست میگی لعنت بر پدر و مادر و جد آدم دروغگو. مرد حسابی خود دولت .... و هم اعلام کرد که سه هزار بورسیه صحت ندارد و رهبر معظم هم فرمودند در مورد بورسیه ها ظلم و جفا شده آنوقت تو آدم ....گو داری باز همان را تکرار میکنی؟؟بخدا اگر تو دیپلم هم داشته باشی چه برسه به دکتری!!!حالم از آدمهای کینه توز و احمق به هم میخوره درود بر دکتر احمدی نژاد که باعث رسوایی فاسدان و حرامخواران شد
سبحان شاهمرادی اصولگرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۲۹
۱۷
وطن امروز از روزنامه های متعهد به انقلاب اسلامی است
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۸
۹
سلام عليكم
شما به خوبي وقلدري خودتون ببخشيد جناب اقاي نماينده سازمان اوقاف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۱۳
۱۶
جالبه بالای صراط نوشته با هیچکس عقد اخوت نداره بعدش اول جمله نوشته ما اصولگراییم، اشکالی نداره راحت باشین مردم همه دیگه فهمیدند اصولگرایان جز بدبختی ارمغان دیگری برای کشور ندارن
جوان امروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۲۳
۱۱
ما اصلا حتی یک روز هم بدون وطن امروز نمی توانیم زندگی کنیم و روزی نیست که روزنامه وطن امروز را مطالعه نکرده باشیم. وطن امروز باید تهدید و تخریب شود، نظیر همان رفتاری که با سایت ارزشی جهان نیوز شد، در ضمن صراط شما هم نگران نباش روزی فرا خواهد رسید که روحانی سایت شما را هم توقیف می کند، واقعا از صراط بعید است ، شاید به خاطر بودجه ی بیشتر و یا عدم توقیف به وطن امروز حمله می کند!
سیدحبیب باقری علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۱۴
۹
صراط انتقاددرون گروهی...!!! متاسفم برات چندساله همراهتون هستم امابااین تیتر وگزارشت هیزم به آتیش دشمن ریختی .بذرباش هر چی هست سربازولایته موضعش مشخصه توچندچندی
آنتی مفسد طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۱۲
۱۴
من تا حالا فکر میکردم این سایت طرفدار اصولگراهاست
متاسفم برا خودم
این 3 سال چه گلی به سرملت زدین شما اصلاح طلب(مفسد طلب ها) که هی می نالید
خداوکیلی مردم رو بی خبر فرض نکنید مردم آگاهند که از این دولت وضعیت اقتصادی و برجام-کار- و هزاران چیزه دیگه ایی بر نمیاد ساله دیگه نشون میدیم ما همون طور که رای دادن که ایشون رئیس جمهور بشن
رای میدم که شعار هاش رو دیگه نشنوید
یا علی تا سال دیگه
110
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۶
۳
ساختمان روزنامه که موقوفه میرشکار است و وقف جهت حسینیه شده بوده که با عنوانهایی مذهبی که نمونه آن در نوشته های آقای قدیانی زیاد دیده میشود در اختیار این عده خاص قرار گرفت و با سو استفاده از بیت المال این عده خاص با زدن سنگ طبقه محروم به سینه و گرفتن مکان و همچنین حقوق های بی حساب و کتاب مشغول پر کردن جیب خود بودن و به ظاهر از مردم دم میزدن و هرجا فضا را محیا میدیدند آب را گل آلود میکردند و به دیگر هم صنفیان خود تهمت زده و گه گاه به دولت میپریدند به بهانه های معلوم آیا کار فرهنگی و انقلابی فقط در روزنامه امکان دارد با پول بیت المال آیا اگر آقایان مقاله نویس و یا سردبیر اگر چک دریافتی دیر به دستش برسد و یا حقوقشان کمی کم شود پاشنه در مدیر مالی و دفتر قائم مقام اقای بذر پاش را در میاورند. حال خداوند جای حق نشسته و حقوق کسانی راکه آنها ادعای دفاع از حقوقشان را دارند از آنها گرفته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۱۵
۵
دم آیت الله علم الهدی گرم
نمی دونم چرا ؟!
اما فکر کنم که ایشون بعد جریان فرمایش آقا که هم اصول گرایان قلابی و اصلاح طلبان قلابی را برملا کردند و مجدد فرمودند بنده هیچ کدام را کاری ندارم !!!!!!
ایشان هم جبهه گرفتند و فرمودند من این بار به اصلاح طلبها رای می دهم !
البته فکر کنم به خاطر گوش مالی اصولگرا های قلابی این عمل را انجام دادند
اما خداوکیلی اینها بانامها تنها دارند بازی می کنند و خجالت هم نمی کشند
به قول دوستی که نوشته مردم بیدار شدند جدا درست فرموده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۱۲
۵
تو ح... لقمه ای که این مقاله رو زدی معلومه دنبال چی بودی...
تف به ذاتت...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۹
۱۶
کاش جناب بذرپاش توضیح میدادند که چطور شد با 28 سال سن مدیرعامل یکی از بزرگترین کارخانجات ایران شدند.
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۶
۹
ببخشيد، ببخشيد خاك بر سرت كنم صراط، آخه بدبخت بى جنبه جربزه شو ندارى ننويس مگه مجبورى ؟ حالا از كى تا حالا يه انگل اصولگرا كه در لباس دين و ارزشهاى انقلابى خودش و دوستانش شيره جون اين انقلاب و نظام را با غارتهاى ميلياردى كشيده اند اينقدر براتون مهم شده كه مثل انسانهاى بزدل اول مقاله كور باش دور باش ميزنيد ؟ بيچاره به فكر قيامتت باش كه اونجا ديگه اين القاب دوهزارى و در پيتى هيچ به دردت نميخوره! چنان تو بوق و كرنا كرده كه ميخوام يه مقاله انتقادى مهم بنويسم و جريان مقابل و كامنت گذاران مزد بگيرشان حق ندارند در اين ميانه اظهار نظرى كنند، گفتم چى نوشته حالا ! آخه بينوا پادوهاى پايدارى فقط نزد اراذل و اوباش احترام دارند و اختلاس كنندگان حرفه اى. جهت اطلاع بهت ميگم برو بخون ببين اين ب....... بى وجدان و اون رئيس كوتوله اش كه الحق و الانصاف بچه ناف چاله ميدونه چه امكاناتى از بيت المال حرام اين روزى نامه كرده اند ؟ باورت ميشه تمام هزينه هاى روزنامه رو دولت پاكدست ميداده ؟ يعنى هشت سال حكومت اون .............، اين روزى نامه با پول دولت چاپ ميشده و بابت اين ساختمون دينارى اجاره به اوقاف پرداخته نشده ؟ خب مگه اين جوجه فكلى كدام تخم دوزرده رو براى انقلاب يا نظام گذاشته كه اينهمه امكانات بيت المال ...... شده ؟ با كدام مجوز شرعى و قانونى ميلياردها تومان پول مردم مظلوم رو به اين ........... داده اند ؟ الحمد الله و هزار مرتبه شكر كه يكى يكى كثافت كاريهاى دولت كريمه ! داره رو ميشه، مردم دارند براتون حالا هر كارى دوست داريد بكنيد ولى اون روز رو دور نميبينم كه يكى يكى اين اصولگراهاى خائن رو در دادگاه عدل ملى محاكمه كنند و بيارند سرشون بلاهائى را كه بر سر اصلاح طلبهاى مظلوم درآوردند، مطمئن باش صراط ظلم پايدار نميمونه،شما قرتى ها هم كه جنم و جربزه انتقاد از همديگه رو نداريد بريد گم شيد
قاسمیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۱۰
۵
صراط خوب اساسی به تلاطم افتادی!!!
کارت به جایی رسیده که دیگه فقط برای یه جوری خونده شدن تیتر میزنی
حالا هرکی و هرجوری شد باید بزنی!!!
به قول مهدی این خاصیت قلم به مزدی است که به هر اشاره ای به فردی یا جریانی می پرید.
واقعا برات متأسفیم اون از عملکردت در برجام که مشخصاً ضایع شدی و الانم ضایعتر که ان زمان از چی دفاع می کردی و الانم که اینقدر به طور مشخص حزب الهی ها را میکوبی که فقط باید به دوستان بگم به کجا وصلی..اما...
خدا هدایتت کنه
اگر مردی منتشر کن
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۰
۳
ادب مرد به ز دولت اوست
روی سخن من با مطلب ابتدایی در خصوص بحث درون گروه مخصوصا جمله "کامنت گزاران مزد بگیرشان"است .از نظر شما هر کس نظر متفاوت داشت مزدور است!!!!!!!!!!!
البته این ادبیات سخیف و انحصار طلبانه از یک سایت اصولگرا اصلا بعید نیست چرا که در زمان تصدی سمتهای اجرایی و قانون گذاری این طیف نمونه های زیادی از این نوع ادبیات بکار می بردندکه حتی صدا و سیمای اصولگرا هم با تمام سانسور هایش بعضی وقتها آنها را انعکاس داده است
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۷
۱۸
صراط جان موفق باشید.همیشه حقیقتو همینجوری انتشار بدین تو سایتتون .یا علی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۴
۱۴
افرین به این قلم.روحمون راشادکردی.بخدانفس مون جااومد.هیشکی بهترازاین نمیتونسته موشکافی کنه.ببینم اقای ب میتونه جواب بده.
رسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۴
۵
وطن امروز همانند تمام نهادها و وزارتخانه ها بنیاد باران نشینها و خلاصه اجاره نشین ها بر اساس قرارداد و اجاره جایی را فراهم کرده اند.اینکه صراط از کجا می سوزد معلوم است به گمانم از واگویی ربیسش در مورد بی کار بودن کمیسیون تحقیق مجلس و خواب بودن آن و یکباره رو شدن افتضاح فیشهای ناشی از همان خواب بودن می نالد؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۵
۹
کامنت بزار مزد بگیر!
یعنی اگه یکی مخالفت کنه میشه مزد بگیر؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۴
۷
صراط کارت درست بوده, هر کس توی هر جایگاهی اگه کار اشتباهی بکنه باید گفت, این اصولگرا ها که میگن چرا از بذرپاش انتقاد کردی یکم فکر کنن, یعنی شما راحت میذارید یه نفر به اسم اصول گرایی بیاد رانت خواری کنه؟؟ افراد فاسد همه جا نفوذ میکنن, چه اصلاح طلب چه اصول گرا, اتفاقا باید خوشحال باشید که این افراد شناسایی بشن و از خودتون دورشون کنید.
صراط خواهشا راجع به ماجرای سفارت خونه هاهم تحقیق کن, ببینین الان وزیر خارجه عربستان میاد میگه حکومت ایران برای حمله به سفارت خانه ها برنامه ریزی میکنه, من شکم هر روز بیشتر میشه که حمله به سفارت امریکا هم برنامه ریزیش از این پست فطرت های عربستان بوده, واقعا اگه اون روزها به جای گروگان گیری همه افراد سفارت رو تنها یک روز مهلت خروج از کشور میدادیم و اخراج میکردیم و خودمون خیلی عزتمند ارتباط با امریکا رو قطع میکردیم بهتر نبود تا اون طوری توی تله عربستان بافتیم؟