۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۳

شاعری‌که باآثارش نفس‌می‌کشد+عکس

وی از شاعران نادر با سبک منحصر به فرد است که این سبک بصورت مثنوی در – کفشهای مکاشفه – جلوه کرده است تمایل سبک وی به معنویت و عرفان اسلامی با فرم جدیدی از مثنوی – ملهم از مثنوی مولوی – در شعر معاصر بی نظیر است.
کد خبر : ۳۱۳۵۱

به گزارش صراط نیوز به نقل از تریبون مستضعفین: احمد عزیزی شاعر اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی، ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ به دلیل کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج، بیماری قلبی و کلیوی به کما رفت. وی از همان روز تاکنون در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری است.

وی آثار شعر و نثر ادبی متعددی دارد. وی از شاعران نادر با سبک منحصر به فرد است که این سبک بصورت مثنوی در – کفشهای مکاشفه – جلوه کرده است تمایل سبک وی به معنویت و عرفان اسلامی با فرم جدیدی از مثنوی – ملهم از مثنوی مولوی – در شعر معاصر بی نظیر است. این سبک تاثیر بسیار زیادی در شعر معاصر گذاشته است. ضمناعزیزی از جهات شخصیتی هم با عرفان اصیل اسلامی عملاً مانوس است. و عشق به اهل بیت (ع) در بیشتر آثارش موج می زند.


از این هنرمند انقلاب اسلامی آثار زیر منتشر شده است:

ترانه های ایلیایی – ترجمه زخم – خواب میخک – خورشید از پشت خیزران – رویای رویت – شرجی آواز – طغیان ترانه – قوس غزل – ناودان الماس – واژه نامه ابدی – کفش های مکاشفه – یک لیوان شطح داغ


پایگاه اینترنتی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی اقدام به انتشار طرح های گرافیکی بر گرفته از آثار این نویسنده و شاعر انقلابی کرده است.