۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۹

احتمال‌برکناری فتح‌الله‎زاده از استقلال

در حالی که این روزها، اوضاع استقلال در لیگ برتر مناسب به نظر می رسد، اخباری از تحولات گسترده در این باشگاه به گوش می رسد.
کد خبر : ۳۱۳۵۶

به گزارش صراط نیوز به نقل از مشرق، به نظر مي رسد باشگاه استقلال به زودي آبستن حوادث زيادي شود. بحث انتخاب اعضاي هيئت مديره اين باشگاه هر چند فعلا مسكوت باقي مانده؛ اما اين سكوت ادامه دار نخواهد بود و به زودي اتفاقات زيادي روی خواهد داد.

استقلال پيش از فصل خود را خوب شروع و خوبتر تمام كرد. جذب بازيكنان ملي پوش و نامي از ويژگي هاي این تیم قبل از شروع فصل بود. در شرايطي كه به استقلال به دليل جذب بازيكنان اسمي لقب كهكشاني داده اند، تا اينجاي ليگ هم توانسته پاسخگوي اين لقب باشد. هر چند نمايش فوتبالي این تیم چندان جالب نيست؛ اما شاگردان مظلومي روند خوبي را در کسب نتیجه در پيش گرفته اند و اين همان اكسير ماندگاري يك مدير است.

اين روزها علي فتح الله زاده به عنوان مديري كه در اوج بي پولي توانسته هم بازيكنان خوبي بگيرد و هم نتيجه كسب کند، در اوج محبوبيت قرار دارد. با وجود همه اين موفقيت ها، خبرهاي رسيده از وزارت ورزش و تصميماتي كه قرار است براي استقلال گرفته شود، نشان از اين دارد كه اوضاع چندان هم بر وفق مراد سرپرست باشگاه نيست.

محمد عباسي، وزير ورزش در حالي كه بايد تا قبل از ۱۱ شهريور ماه اسامي اعضای هيئت مديره تیم آبی پوش را معرفي مي كرد، با توجه به تمديد اين مهلت، از اعلام اسامي خودداري كرد. اين اقدام از سوی وزیر را باید تفسیر بر اتفاقاتی کرد که در پشت پرده ورزش در حال روی دادن است.

سه روز تعطيلي پشت سر گذاشته در حالي به پايان رسيد كه خبرهاي زيادي در آن پيش آمد. در اين سه روز شايعه استعفاي فتح الله زاده هم شنيده شد. ظاهرا به گوش مدير هم رسيده بود كه عباسي براي ماندگاري وي نظر مساعدي ندارد و فتح الله زاده براي آن که وجهه خود را حفظ كند، پيش دستي كرده و استعفاي خود را آماده كرده بود؛ اما همه اين خبرها با علني شدن استعفا در حد شايعه ماند.

علی فتح الله زاده مي داند با وجود همه تلاش هايي كه در اين مدت براي استقلال كرده و حتي از چك هاي شخصي اش هم استفاده كرده؛ اما به واسطه تهديدهاي اخيرش مبني بر اينكه اگر پول به او نرسد از سمتش كناره گيري مي كند، باعث ناراحتی وزير شده است. البته عباسي در آخرين گفت و گويش با خبرنگاران اعلام كرده وضعيت دو باشگاه پرسپوليس و استقلال خوب است و نيازي به تغييرات نيست؛ اما همه اين اظهار نظرها با آنچه در عمل در حال اتفاق است متفاوت و متناقض است. چند روزي است كه خبر بركناري احتمالي فتح الله زاده قوت گرفته و اتفاقا چند روزي هم می شود كه وی در دسترس نيست. اطرافيان باشگاه هم مي گويند اوضاع مديريتي باشگاه مشخص نيست.

وزارت ورزش درحالي كه خرج دو باشگاه پرسپوليس و استقلال بالاي ۱۰ ميليارد تومان بوده، پس از شش ماه به هر یک فقط ۹۰۰ ميليون تومان پرداخت كرده است. اين پرداخت هاي قطره چكاني هم نه تنها دردي را از اين دو تيم دوا نمي كند؛ بلكه بيشتر از هر زماني ديگري پيام آور اين است كه قرار است تغييراتي در دو باشگاه رخ دهد.