۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

سقوط یک‌زن از ارتفاعات تنگ‌تامرادی+عکس

سقوط زن کوهنورد 32 ساله از ارتفاعات آبشار تنگ تامرادی بویراحمد حادثه‌ساز شد.
کد خبر : ۳۱۳۸۰۳
صراط: تیم امداد بعد از کنترل علائم حیاتی با کمک همراهان مصدوم را به پایین کوه انتقال و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

به گزارش خبرآنلاین از یاسوج،مسئول روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: سقوط زن کوهنورد 32 ساله از ارتفاعات آبشار تنگ تامرادی بویراحمد حادثه‌ساز شد.

صادق حیدری‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق تماس تلفنی در ساعت 14:36 دقیقه امروز با مرکز اورژانس 115 مبنی بر سقوط خانمی 32 ساله در ارتفاعات آبشار تنگ تامرادی بلافاصله کارکنان اورژانس 115 سپیدار به محل حادثه اعزام شدند.

سقوط یک زن از ارتفاعات تنگ تامرادی+عکس

مسئول روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تکنسین‌های اورژانس 115 سپیدار در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند که به علت صعب‌العبور بودن مسیر کارکنان با در دست گرفتن تجهیزات پزشکی با بیش از یک ساعت کوه‌پیمایی در مسیرهای سخت و دشوار خود را به مصدوم رساندند.

وی اضافه کرد: این تیم امداد بعد از کنترل علائم حیاتی با کمک همراهان مصدوم را به پایین کوه انتقال و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در 24 ساعت گذشته چهار نفر در حوادث رانندگی در جاده مارگون و محور یاسوج-بابامیدان جان خود را از دست دادند.

حیدری‌زاده عنوان کرد: حوادث رانندگی امروز موجب مصدوم شدن 14 نفر شد.