۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۸

مسی: وقتش رسیده بود بازوبند را ببندم

کد خبر : ۳۱۴۴۲

- مسی از این‌که نتوانسته برای تیم ملی آرژانتین گل بزند ناراحت است.

به گزارش صراط نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ لیونل مسی گفت از این که بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را به بازو بسته، احساس غرور می کند، اما از سوی دیگر از این که نتوانسته با پیراهن « آلبی سلسته»، آنطور که در بارسا ظاهر می شود، گل بزند بسیار ناراحت است: « در بارسلونا به روش های مختلف ،حتی وقتی خودم نمی خواهم هم گل می زنم، اما در تیم ملی هر قدر هم که تلاش می کنم، موقعیت باز کردن دروازه حریف را بدست نمی آورم. سعی می کنم جلوی دروازه حریف آرامشم را حفظ کنم به این دلیل که در بیشتر موارد فشار زیادی که برای گل زدن روی خودم احساس می کنم، نمی گذارد کاری از پیش ببرم.»
ستاره آرژانتینی اما بیش از آن که برای گل نزدن در تیم ملی ناراحت باشد، به خاطر کاپیتانی اش آخوشحال است. او که در بازی دوستانه آرژانتین مقابل ونزوئلا -اولین بازی تیم با مربیگری آلخاندرو سابه یا- برای اولین بار با بازوبند کاپیتانی وارد زمین بازی شد ، گفت: « دیگر وقتش رسیده بود. از این که این بازوبند را گرفته ام بسیار خوشحالم، خیلی دوست داشتم این اتفاق بیافتد. البته مسئولیتی که این بازوبند به من می دهد درست مثل مسئولیتی است که همه بازیکنان تیم بر عهده دارند. امیدوارم برایم شانس بیاورد. به خاطر کاپیتانی احساس آرامش می کنم و بسیار راضی و خوشحال هستم.»
لیونل مسی علاوه بر این از خاویر ماسچرانو، کاپیتان سابق آرژانتین که در بارسلونا هم با او همبازی است، تشکر کرد: « او اولین کسی بود که به من گفت باید کاپیتان شوم و بازوبند را به دستم ببندم.» آرژانتین آن مسابقه را یک بر صفر برد.