۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹

پروازهای بندرعباس به دبی لغو شد

بندرعباس - مشاور مدیرکل فرودگاه های هرمزگان علت لغو پروازهای بندرعباس به مقصد فرودگاه دبی را سانحه پرواز هند در باندفرودگاه دبی عنوان کرد.
کد خبر : ۳۱۴۸۵۳
صراط: بندرعباس - مشاور مدیرکل فرودگاه های هرمزگان علت لغو پروازهای بندرعباس به مقصد فرودگاه دبی را سانحه پرواز هند در باندفرودگاه دبی عنوان کرد.

به گزارش مهر، حسین پاسلار چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران در مورد علت لغو پرواز بندرعباس - دبی هواپیمایی «فلای دبی» بیان داشت: پروازهای بندرعباس به مقصد دبی تا اطلاع ثانوی و بازگشایی مجددا فرودگاه دبی لغو خواهد بود و شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی باید مسافران را از علت لغو و تاخیر پروازها مطلع کنند.

وی با اشاره به پروازه ساعت 20 بندرعباس به دبی هواپیمایی فلای دبی، خاطرنشان کرد: این پرواز به علت انجام نشدن پرواز دبی به بندرعباس لغو شد و در صورتی که پرواز فلای دبی در فرودگاه بندرعباس به زمین بنشیند. پرواز بندرعباس به دبی همین هواپیمایی انجام خواهد شد.

پاسلار اظهارداشت: ساعتی قبل پرواز هند هنگام فرود آمدن در فرودگاه دبی دچار سانحه شد که تا کنون مسئولان فرودگاه دبی زمان دقیق بازگشایی فرودگاه را اعلام نکرده اند.

مقام های فرودگاه بین المللی دبی ساعاتی پیش اعلام کردند که همه پروازهای ورودی و خروجی در این فرودگاه تا اطلاع ثانوی لغو شده است. فرودگاه بین المللی دبی امروز شاهد حادثه فرود یک فروند هواپیما مسافری از مبدا هند بود که در آن هواپیمای بوئینگ 777 با 275 سرنشین دچار سانحه شد.

بر اساس تصاویر منتشر شده بر روی شبکه های اجتماعی، ستون عظیمی از دود سیاه رنگ در صحنه حادثه به چشم می خورد، اما گزارشی درباره خسارات مالی این حادثه منتشر نشده است.
برچسب ها: بندرعباس دبی صراط