۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹

منصوریان بعد از باخت استقلال چه گفت؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنانم در دقیقه ۸۶ فکر می‌کردند بازی تمام شده و ما سه امتیاز را گرفته‌ایم.
کد خبر : ۳۱۵۲۴۱
صراط: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنانم در دقیقه ۸۶ فکر می‌کردند بازی تمام شده و ما سه امتیاز را گرفته‌ایم.

به گزارش تسنیم، علیرضا منصوریان پس از شکست 2 بر یک استقلال مقابل صنعت نفت در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم روند بازی ما خوب بود و یک غفلت باعث شد شکست بخوریم. شاید لازم بود که بازیکنان‌مان را از خواب بیدار کنیم. به‌نظرم بازیکنان استقلال در دقیقه 86 فکر می‌کردند بازی تمام شده و ما سه امتیاز را گرفته‌ایم.

می‌توانستیم تا 10 گل به صنعت نفت بزنیم
وی افزود: کادرفنی‌ام در دقایق 86 تا 90 اشتباه استراتژیک داشت. امروز می‌توانست روز خوبی برای ما باشد و می‌شد یک تا 10 گل بیشتر بزنیم. چنین اشتباهاتی را پیش‌بینی می‌کردیم، ولی متأسفانه بازیکنان ما غفلت کردند و فکر کردند که بازی تمام شده است، در انتهای بازی سعی می‌کردیم بازیکنان را بیدار کنیم.

فهمیدیم تا وقت سوت پایان زده نشده است، برنده نیستیم
منصوریان ادامه داد: چون همه تیم‌ها دوبار در هر فصل بازی‌های‌شان در طول فصل پخش می‌شود با تمام وجود جلوی استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند. من از این باخت خیلی ناراحتم، زیرا هواداران به ما نهایت محبت را داشتند. ما شرمنده این هواداران هستیم، هم ما و هم بچه‌ها فهمیدیم که تا وقتی که سوت پایان بازی زده نشده است، برنده نیستیم، ولی در یک لحظه غفلت کردیم و بعد هم یک گل دیگر خوردیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا هم زننده گل و هم کسی که پاس گل را داد تعویض کردید، عنوان کرد: یکی از دلایل این دو تعویض حفظ نتیجه بود. ما می‌خواستیم نیروی تازه‌نفس به زمین بیاوریم و مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. قربانی و یعقوب کریمی تا لحظه‌ای که در زمین بودند بسیار خوب بازی کردند، شاید روی تعویض زکی‌پور باید تعلل می‌کردیم و او را در بازی که در شهرستان داشتیم در 10 دقیقه آخر به میدان می‌آوردیم. همچنین در تعویض علی قربانی نیاز داشتیم که یک نفر را به میدان بیاوریم که مالکیت توپ را در اختیار ما قرار دهد. نکته مثبت این بازی این بود که ما مالک این بازی بودیم و خوب کار کردیم و بازی را باختیم.

خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید