۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۴

ربودن اعضاي بدن كودكان سومالي

يكي از روزنامه‌هاي تركيه از ربوده شدن اعضاي بدن كودكان قحطي زده سوماليايي توسط پزشكان رژيم صهيونيستي خبر داد.
کد خبر : ۳۱۵۳۱

به گزارش فارس، روزنامه "تركيه" چاپ تركيه در گزارشي پيرامون اوضاع قحطي زدگان سوماليايي نوشت كه رژيم صهيونيستي از فرصت پيش آمده استفاده كرده و اقدام به ربودن اعضاي بدن كودكان قحطي زده سوماليايي مي كند.

اين پايگاه خبري تصريح كرد كه در هر هواپيمايي كه از سومالي برمي خيزد حداقل چهار بسته بزرگ اعضاي بدن ربوده شده از كودكان سوماليايي وجود دارد و اين در حالي است كه مقامات
سازمان ملل به طور علني در مقابل اين اقدام غيرانساني و جنايتكارانه سكوت كرده و اين جنايت ها در مقابل چشم نمايندگان سازمان مذكور صورت مي‌گيرد.

خبرنگار روزنامه تركيه مي نويسد كه يكي از قحطي زدگان سوماليايي در يكي از اردوگاه هاي احداث شده براي كمك به مردم اين كشور از رابطه با فرزند بيمارش مي گويد كه وي تمايلي به اعزام فرزند خود به بيمارستان پزشكان بدون مرز ندارد، چونكه يكي ديگر از فرزندانش را كه براي مداوا به بيمارستان اعزام كرده،
از دست داده است.

خبرنگار روزنامه تركيه كه از ورود وي به اين بيمارستان براي بررسي موضوع ممانعت به عمل آمده در ادامه به پروازهاي مكرر از يك فرودگاه متعلق به سازمان ملل و انتقال قوطي هاي خنك كننده ويژه نگهداري مواد فاسد شدني از خودروهايي مشكوك به اين هواپيماها خبر مي دهد. اين هواپيماها اعضاي بدن ربوده شده را به نايروبي و از آنجا به رژيم صهيونيستي منتقل مي كنند.