۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹

قهقهه مستانه در ویلاهای غصبی

کد خبر : ۳۱۵۵۳

به گزارش صراط نیوز به نقل از جوان آنلاین، آیا ویلاهای زمین خواران در کن، فشم، لواسان و دماوند تخریب می شود؟ و آیا اربابان حاشیه های خوش آب و هوای تهران از اریکه تجاوزگری به پایین کشیده می شوند؟ این پرسشی است که افکار عمومی منتظر پاسخ قاطعی به آن از سوی مسئولان است.

از چند وقت پیش که استانداری پایتخت عزم خود را جزم کرد تا با زمین خواران به ویژه زمین خواران دامنه البرز که آنجا را قرق کرده اند، مبارزه کند و زمین های بیت المال و مردم را پس بگیرد، روزنه ای از امید در افکار عمومی ایجاد شد. کمی بعد که زمین خواران در نهایت جسارت و زورگویی، از استانداری شکایت کردند، پنجره ای از بهت و حیرانی در افکار عمومی باز شد.

در حال حاضر هم، افکار عمومی منتظر تحقق این جمله استاندار محترم پایتخت که چندبار و در مقاطع زمانی گوناگون از سوی او بیان شده هستند:«به زودی زمین های کن و فشم و لواسان تخریب می شود».

شهروندان مشتاق و چشم انتظارند که بدانند این «به زودی» چه زمانی است؟ «به زودی» را در اصل برای مدت زمانی بین یک هفته تا یک ماه به کار می برند اما از «به زودی» گفتن های آقای استاندار، چند ماه می گذرد. البته این را هم همه می دانند که مبارزه با این زمین خواران که متاسفانه افراد پرنفوذی هستند و دانه درشت به شمار می آیند توان فرساست و نه هفت خوان رستم که رویین تنی اسفندیار می طلبد! البته اگر این متنفذان عاشق زمین، نقطه ضعف این رویین تنی را خبردار نشوند و با تیرهای ویژه خود، آن را از میان بر ندارند.

اما از منظر مباحث استراتژیک، به تاخیر انداختن مبارزه با پدیده های نابهنجار، هیچ فرقی با کمک کردن به قویتر شدن و ریشه دارتر شدن این پدیده ها ندارد. هر چه تاخیر کنیم، زمین خواران راه های «دررو» بیشتری پیدا می کنند و تجدیدقوا می کنند.

این افراد زورگو، با اسناد جعلی و ساخت‌وپاخت‌ها، با پرداخت رشوه و سندسازی زمین‌های ملی را بالا کشیده اند و با دلال‌بازی و سندسازی به اراضی ملی تعرض کرده‌اند. از این رو، مبارزه با این افراد که در برابر قانون و عدالت قد علم کرده اند به هیچ وجه نباید از اولویت مسئولان خارج شود. هیچ بهانه ای برای کوتاهی در به دست قانون سپردن این قانون شکنان پذیرفته نیست.