۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۳

اقامه دعوي عليه شيمون پرز

کد خبر : ۳۱۵۷۵

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه‌هاي سراسر كشور در چهلمين روز شهادت شهيد رضايي‌نژاد و پس از اعلام مجازات جمالي فشي، خواستار اقامه دعوي دستگاه قضايي كشور عليه شيمون پرز به عنوان تروريست بين‌المللي در مجامع جهاني شدند.
به گزارش صراط نیوز به نقل از فارس: اقامه دعوي دستگاه قضايي عليه شيمون پرز به عنوان تروريست بين‌المللي

به گزارش فارس، ۵۲ انجمن اسلامي دانشجويان و انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه‌هاي سراسر كشور با انتشار نامه‌اي سرگشاده خطاب به رئيس قوه قضائيه در چهلمين روز شهادت شهيد رضايي‌نژاد بر شناسايي هر چه سريع‌تر ديگر عوامل ترورهاي اخير دانشمندان كشور تأكيد كرده و با استناد به اعترافات صريح جمالي فشي عامل ترور شهيد عليمحمدي خواستار اقامه دعوي دستگاه قضايي كشور عليه شيمون‌ پرز و ديگر عوامل رژيم صهيونيستي به عنوان تروريست بين‌المللي در مجامع جهاني شدند.

متن كامل اين نامه سرگشاده به شرح زير است:

بسمه‌تعالي
«فرض بفرمائید در کشور ترور اتفاق مى‌افتد؛ شهید على‌محمدى، شهید شهریارى، شهید رضائى‌نژاد را ترور می‌کنند. خب، این یک کار تروریستى است. یک وقت به این مسئله به چشم یک عمل تروریستىِ ضد امنیتى نگاه می‌کنیم؛ خب، انسان غصه هم می‌خورد؛ چند تا دانشمند ما مورد اصابت جنایت دشمن - یک چند تا تروریست - قرار گرفتند. یک وقت نه، با همان چشمِ جبهه‌اى نگاه می‌کنید: این یک حرکت در مجموعه‌ى حرکت‌هاى خصمانه‌ى علیه نظام اسلامى است.»

«اگر چنانچه به مجموعه‌ى دشمن به چشم یک جبهه‌ى مستمرى که وظائف را تقسیم کردند، نگاه کنیم، آن وقت احساس مسئولیت ما در هر قضیه‌اى شکل تازه‌اى به خودش می‌گیرد. حالا در همین قضیه‌ى این ترورها، من عقیده‌ام این است که بچه‌هاى تشکل‌هاى دانشجوئى در این قضیه کوتاه آمدند؛ یعنى کم‌عملى نشان دادند. باید این قضیه را بزرگ می‌کردید. البته نه اینکه بزرگ کنید - چون خودش بزرگ است - همان جور که هست، منعکس می‌کردید. ما حتّى ندیدیم تشکل‌هاى ما پوستر این شهدا را هم چاپ کنند، منتشر کنند، پخش کنند، یادمان این‌‌ها را نگه دارند. نه، این موضوع اصلاً نباید فراموش شود؛ این کار کوچکى نیست.»
رهبر معظم انقلاب- ديدار با جمعي از دانشجويان دانشگاه‌هاي كشور مردادماه ۱۳۹۰

جناب آقای آملی لاریجانی
رییس محترم قوه قضاییه

سلام علیکم
روزهاي گذشته شاهد صادر شدن حکم اعدام "علی جمالی فشی "عامل ترور دانشمند شهید دکتر علی محمدی بودیم. صدور این حکم در حالی بود که بنا به اعترافات وي دست عوامل صهیونیستی و اصرار آنان در هدايت لحظه به لحظه وي در این فاجعه و انجام مأموريت‌هاي متعدد ديگر محرز بود. صدور این حکم هرچند مسکنی مقطعی بر روی جراحتی است که به بدنه علمی اسلام و دانشگاه‌هاي كشور وارد شده است اما اقدامی حداقلی براي مواجهه با این جریان تروریستی در بلاد مسلمین است.
در جريان ترورهاي تلخ اخير همچنان كه از شما و ديگر نهادهاي امنيتي و اطلاعاتي كشور مي‌خواهيم كه هر چه سريع‌تر عوامل شبكه‌اي ترور ديگر دانشمندان شهيد كشورمان را شناسايي كرده و آنان را به مجازات اعمالشان برسانيد معتقديم كه اين جنايات تروريستي بايستي فراتر از اين محاكمه‌هاي شخصي و به صورت علني و در مراجع بين‌المللي نيز مطالبه و پيگيري شود و خط اساسي و اصولي كه از پيگيري آن نبايد غافل ماند محاكمه سران و برنامه‌ريزان اصلي اين ترور است.
همانطور كه مستحضريد ترور دانشمندان ایران اسلامی تنها ادله موجود برای اثبات تروریست بودن رژیم منحوس و نا مشروع اسرائیل نیست اقداماتی چون ترور عماد مغنیه از فرماندهان حزب الله لبنان و محمود المبحوح از رهبران حماس و... خود شواهدی دیگر بر این نکته است که رژیم شیطان صفت صهیونیسم با نفوذ در کشورهای اسلامی و ترور کردن افراد کلیدی در بلاد مسلمین سعی دارد که با ایجاد یأس و ناامیدی در میان مسلمانان، آن‌ها را از ادامه راه باز دارد كه البته اين رويكرد از نگاه ما خود گواه اساسي در عقب‌نشيني و پذيرش شكست مستكبرين در نبرد با مظلومان عالم است.
آقاي آملي لاريجاني
از شما مي‌پرسيم كه تا به کی باید شاهد پرپر شدن عزیزان اسلام به دست عاملین شیطان صفت صهيونيستي باشیم؟ تا به کی باید سکوت کنیم و در قبال ترور و تکه تکه شدن پاره‌های تن اسلام و مظلومان عالم خون جگر بخوریم و اقدامی نکنیم؟ چرا سياست تهاجمي امام‌راحل و مقام معظم رهبري در مطالبه گري و احقاق حقوق پايمال شده خود را ازمجامع بين‌المللي دنبال نمي‌كنيم؟ چرا مسئولين كشور ما كه حضرت‌عالي هم به نوبه خود مسئوليت بزرگي را بر دوش داريد براي دفاع از خون مظلوم در مجامع بين‌المللي فرياد نمي‌زنيد؟ چرا در نبرد متقابل خود با امپرياليسم و زورگويان عالم خواستار ريشه‌كن شدن اين غده سرطاني نشويم؟ تا به کی علیمحمدی‌ها، مغنیه‌ها و المبحوح‌ها که سرمایه‌های اسلام و مسلمین هستند را از دست بدهیم؟
جناب آقای آملی لاریجانی
دولت‌هاي دروغگوي غربي با هوچي‌گري‌هاي رسانه‌اي خود و با طرح نقشه‌هاي شوم همواره اتهاماتي را متوجه ملت‌هاي مظلوم مي‌كنند و با لشگركشي به كشورهاي آنان تمامي سرمايه و ثروت آنان را به غارت مي‌برند و در اين ميان ملت ايران شجاعانه بيش از سه دهه پرچم مقاومت را افراشته است و جانانه در برابر اين زورگويي‌ها ايستاده است.
امروز كه ملت‌هاي جهان از گوشه و كنار دنيا به پشتيباني گفتمان انقلاب اسلامي و آزادي‌خواهي ملت ايران قيام كرده‌اند حکم اعدام صادر کردن برای عاملین فریب‌خورده این ترورها کاري حداقلی است که قوه قضاییه می‌تواند انجام دهد لذا انتظار ما دانشجویان از شخص شما در كنار اينكه سران اين رژيم را به رسميت نمي‌شناسيم اين است كه به خونخواهي و به نيابت از ملت‌هاي مظلوم جهان از افراد شيطان‌صفتي همچون شيمون‌پرز، بنيامين نتانياهو، گابريل اشكنازي، مئير داگان، تامير پاردو و تزيپي ليوني به عنوان تروريست‌ها و جنايتكاران جنگي كه در اين ترورها و قتل‌عام فرزندان آدم نقش اساسي دارند، در دادگاه‌هاي و مجامع بين‌المللي اقامه دعوي كرده و خواستار محاكمه علني آنان شويد.
بسی جای تعجب دارد افرادی که جنایات‌هایشان بر همگان محرز و آشکار است و دستشان به خون ميليون‌ها انسان و كودك بي‌گناه آلوده است، چطور جوامع احمق بین‌الملی به آنان جایزه صلح مي‌دهند كه البته چرايي اين رويكرد را ما خوب مي‌دانيم و خواستمان اين است كه اين ماهيت براي ديگر ملت‌ها نيز محرز شود چرا كه اين افراد یا معنی صلح را نمی‌دانند یا چشم و گوش خود را بستند و نمی‌فهمند و یا همه سر در یک آخور دارند.
وای به روزی که خون جوان مسلمان بیش از این به جوش آید و آن روز است که دیگر هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اقدام انقلابی ما شود و دنیا بداند ما پیرو امامی هستیم که در جنگ خیبر با این نسل نفرین شده چنان کرد که در حافظه تاریخ تا ابد باقی مانده است و ما هم به مدد خداوند تبارك وتعالي در آينده نزيديك و براي هميشه دنيا را به چشم آنان تيره و تار خواهيم كرد.
برادر عزيز و ارجمند
ضمن اينكه اعلام مي‌داريم ما در ميدان مقاومت اسلامي جان بر كف و استوار ايستاده‌ايم و خواستار حضور پررنگ‌تر شما در كنار خود و همكاري در احقاق حقوق پايمال شده ملت‌هاي مظلوم هستيم به نيابت از ياران دبستاني خود فرياد مي‌زنيم كه ایران اسلامی به عنوان تنها کشور آزاد و مستقل جهان به حمايت خود از امت يكپارچه اسلام و بيداري ملت‌ها در سراسر جهان ادامه خواهد داد و در آينده نزديك پرچم مقدس اسلام را در سرزمين قدس و بر فراز اقصي، قبله اولين مسلمين جهان به اهتزار در خواهد آورد.
والسلام عليكم و رحمه‌الله و بركاته
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اصفهان
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه يزد
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تبريز
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شيراز
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شاهد
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي بابل
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تربيت معلم تهران
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اروميه
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه صنعتي شريف
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه سيستان و بلوچستان
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه سمنان
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي همدان
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي زابل
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه علوم و فنون خرمشهر
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه بوعلي سينا همدان
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي ايلام
انجمن اسلامي دانشجويان مركز آموزش عالي فني كرمانشاه
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي رفسنجان
انجمن اسلامي دانشجويان دانشكده علوم قضايي
انجمن اسلامي دانشجويان پرديس قم دانشگاه تهران
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه اراك
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي اروميه
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه مازندران
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه قم
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي سبزوار
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه هرمزگان
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي زاهدان
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه نيما محمود آباد
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شاهرود
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه علوم پزشكي اهواز
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه مهرگان محلات
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه شهركرد
انجمن اسلامي دانشجويان مركز آموزش عالي فني اميركبير اراك
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه علوم دريايي چابهار
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه شهيد چمران اهواز
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شهركرد
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه زابل
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتی ارومیه
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه آزاد اهواز
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تربيت مدرس
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل ياسوج
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه پیام نور اصفهان
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه بیرجند
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه لرستان
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعت نفت اهواز
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه محقق اردبیلی
انجمن اسلامي دانشجويان دانشکده صدا و سیما
انجمن اسلامي دانشجويان رامسر
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل خوراسگان
انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه رازی کرمانشاه
انتهاي پيام/