۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
نامه بازی تکراری رئیس جمهور سابق

اصرار احمدی‌نژاد بر نگارش نامه‌های بی‌جواب/ پیام کاندیداتوری یا حس ارضای روحی؟!

آیا احمدی نژاد معتقد است که نامه های او و توصیه های اخلاقی اش به سران غرب، اثراتی دارد که مردم عادی متوجه آن نمی شوند؟ و یا در درازمدت روی مخاطبان نامه ها اثر خواهد گذاشت؟!
کد خبر : ۳۱۵۸۷۳
گروه سیاسی صراط - محمود احمدی نژاد برای سومین بار به یک رییس جمهور آمریکا نامه نوشته و از اوباما خواسته است تا در مورد حکم توقیف 2 میلیارد دلار از امول کشورمان چاره اندیشی کند.

به گزارش صراط، این سومین باری است که احمدی نژاد خطاب به یک رییس جمهور آمریکا نامه نگاری می کند؛ او پیشتر به جورج بوش و یک بار دیگر هم به باراک اوباما نامه نوشته بود.

تفاوت این نامه احمدی نژاد با دو نامه قبی را می توان در دو موضوع جست و جو کرد؛ اول اینکه او در زمان کنونی سمت دولتی ندارد و این در حالی است که دو نامه قبلی او در جایگاه رییس جمهور نوشته شده بود؛ تفاوت دوم را باید در محتوای نامه دانست؛ احمدی نژاد این بار، به طور مشخص روی یک موضوع خاص – یعنی حکم دادگاه آمریکایی برای توقیف 2 میلیارد دلار از امول کشورمان – دست گذاشته و خواستار رفع آن شده است. این در حالی است که او در دو نامه قبلی اش در مقام رییس جمهور – به ویژه نامه به بوش، اظهاراتی کلی درباره اوضاع جهان و نیز توصیه هایی اخلاقی را مطرح کرده بود.

رییس جمهور سابق کشورمان البته فقط به روسای جمهور آمریکا نامه ننوشته است؛ در سابقه نامه نگاری های او، مکاتبه با صدراعظم آلمان، رییس جمهور فرانسه و پاپ بندیکت شانزدهم هم به چشم می خورد. با این وجود، وجه اشتراک همه این نامه ها یک چیز است و آن اینکه هیچ یک از مخاطبان احمدی نژاد به نامه اش پاسخ نداده اند.

نامه اخیر البته به لحاظ اهمیت، در مرتبه بسیار پایین تری از نامه های پیشین قرار می گیرد چرا که بر خلاف نامه های پیشین، از طرف رییس جمهور ایران نگاشته نشده است. با این وجود، این سوال که مقصود اصلی احمدی نژاد از ارسال این نامه ها چه بوده، همواره بی پاسخ مانده است.

برخی معتقدند نامه های پیشین احمدی‌نژاد موضوع مشخصی نداشتند و در آنها راه حلی هم برای مسائل مختلف پیش روی کشورمان پیشنهاد نشده بود بنابراین به طور کلی چنین نامه هایی ارزش ارسال کردن نداشت؛ این موضوع به ویژه در مورد نامه اول به بوش بیشتر صادق است؛ چراکه احمدی نژاد با این اقدام، عملا یکی از موضوعاتی را که در طول 27 سال قبل از آن، توسط مسئولان ارشد نظام رعایت شده بود، زیر پا گذاشته و اندوخته عدم ارتباط با روسای جمهور آمریکا، شامل مکاتبه، مکالمه و مذاکره را از میان برد؛ البته حسن روحانی هم سه سال پیش، به نوعی دیگر از این خط قرمز عبور کرد و مکالمه میان روسای جمهور دو کشور را رقم زد.

احمدی نژاد سه بار به روسای جمهور آمریکا نامه نوشته و با احتساب نامه هایش به رهبران اروپایی، تعداد نامه نگاری های او کم کم دورقمی می شود؛ حال سوال اینجاست که با وجود بی ثمر بودن این نامه ها، حتی سه سال پس از پایان دوران ریاستش بر دولت، چرا دست از این کار نمی کشد؟

آیا احمدی نژاد معتقد است که نامه های او و توصیه های اخلاقی اش به سران غرب، اثراتی دارد که مردم عادی متوجه آن نمی شوند؟ و یا در درازمدت روی مخاطبان نامه ها اثر خواهد گذاشت؟! و یا احمدی نژاد با این کار، عملا خود را به عنوان یک کاندیدای ریاست جمهوری سال 96 مطرح کرده و تلاش کرده است تا با این نامه نگاری، بار دیگر نام خود را در کنار نام روسای جمهور جهان مطرح کند؟

اگر خود او هم معتقد به این فرضیه ها نباشد، احتمالا تنها حدسی که می توان برای نامه نگاری های اینچنینی زد، آن است که این اقدام، از روی علاقه های شخصی احمدی نژاد انجام می شود و او را به لحاظ روحی ارضا می کند!
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۲۶ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۶۵
۸۰
مطرح شدن به هر قیمت!!!
میترسم اوباما جواب نده بره سر قبر شارون سلفی بگیره
ناشناس
|
Netherlands
خوب شماها هم اگر عرضه دارید، خودتون رو مطرح کنید! شما ها دوست دارید خودتون رو مطرح کنید، اما نه وجودش رو دارید و نه عرضه اش رو. مثلا میرید نوکری کدخدا رو میکنید، که مطرح بشید، اونم بهتون میگه محور شرارت.

میرید نامه ذلت بار ۲۰۰۳ رو مینویسید، پروتکل الحاقی اجرا میکنید، تعلیق میکنید، برجام رو امضا میکنید، هسته ای و فضایی رو نابود میکنید، پتروشیمیها رو دونه به دونه نابود میکنید که بلکه پیش اربابتون، کدخدا مطرح بشید، اما اون هردفعه یکی محکمتر میخابونه توی دهنتون.
متولد 59
|
Netherlands
تعریف دکتر احمدی نژاد بسیار سخت است.
کسی که هاله نور بر سر خود فرض میکند.
کسی که به هر ایرانی خانه 1000 متری وعده میدهد.
کسی که مدعی ارتباط با امام زمان است.
کسی که رشد اقتصادی ایران را بالای 10% اعلام میکند.
کسی که شکافت هسته اتم را در زیر زمین خانه یک دبیرستانی تصور میکند.
کسی که سالن خای از جمغیت را پر فرض میکند و فکر میکند همه ساکت میخ کوب حرف های ایشان هستند.
کسی که برای گروه سرود نابینایان دست تکان میدهد.
کسی که تورم کشور را با گوجه فروشی سر کوچه شان می سنجد
کسی که در اعتراض به حکم رهبری 11 روز کشور را به حال خود رها میکند.
کسی که از دروغ گفتن ترسی ندارد.
کسی زیر پرچم خلیج عربی می نشیند.
کسی که فکر میکند با پس انداز ماهیانه 20 هزار تومان بعد از 20 سال میشود میلیاردر شد.
.........
هیچ اشکالی ندارد که این شخص با چنین مشخصاتی ، به رهبران کشور ها نامه دهد که آنها را اصلاح کند.
ناشناس
|
Netherlands
نامه عاشقانه نیست که منتظر جواب بشینه.
نامه ای است برای روشنگری افکار عمومی .
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۲۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۴۳
۲۲
ببینید این یهودیهای صهیونیست که رسانه های آمریکا و اروپا رو کنترل میکنند، چطوری مثل صهیونیستهای وطنی خودمون، حقایق رو وارونه به گوش مردم میرسونند. مثلا روزنامه مشهور واشنگتن پست، حسین رو از تو نامه پاک کرده، بعد هر چی خودش دوست داشته، اون تو نوشته، یعنی تحریف حقایق توی روز روشن.

شما فقط چند جمله اول این متن انگلیسی نامه دکتر احمدی نژاد رو که به سفارت سوییس داده شده رو با متن واشنگتن پست مقایسه کنید. نامه به انگلیسی به سفارت سوییس داده شده، بعد نوشته متن زیر ترجمه واشنگتن پست هستش!!!!!!

متن واشنگتن پست:
In the name of God, the Compassionate, the Merciful
Mr. Barack Obama
President-elect of the United States of America
I congratulate you on having gained the majority of the votes of those who took part in the election. As you know, the chances that God gives to his subjects pass swiftly. They can be used for the perfection of humanity and to the benefit of nations or, God forbid, to the detriment of nations.

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/11/06/AR2008110603030.html


نوشته من بهتون تبریک میگم که اکثریت آرا کسانی رو که در انتخابات شرکت کردند رو بدست آوردید و ...

اصلا دکتر احمدی نژاد صحبتی از تبریک در نامه شون نکردند! بعد دیگه واشنگتن پست هر چی خودش خواسته اون تو نوشته!
حسین
|
Canada
جوانان بی سواد که به زبان انگلیسی هم مسلط هستند. ما گفتیم کسی نمی تونه برجام رو بخونه و حقایق آن پنهان می ماند.
آفرین بر شما ....
غلام
|
Canada
واشنگتن پست فیلتره عزیز جون ،نکنه شما از فیلتر شکن صهیونیستها استفاده میکنی که بری روزنامه صهیونیستها رو بخونی نا قلا.ضمناً تو سرچتون دقت کنین ایشون در نامه قبلیشون که سال 2008 نوشتن که تاریخش هم در لینک شما مشخصه(http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/11/06/AR2008110603030.htm)یعنی به ا به اقای اوباما تبریک گفتن...6/11/2008 گوگولی تو هم که بعله......عجب این صهیونیستها دغل بازن...!!!!
حسن صفريان
|
Kuwait
|
۱۶:۳۲ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۶۴
۴۴
اقاي محمود احمدی نژاد تلاش كرد به شما چه اين نامه ها اتمام ججة است امر به معروف و نهي از منكر است شما چي انجام داديد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۵۹
۱۵
همه مواضع مدیدیت سایت صراط!!نیوز رو می دونند امیدوارم که بر صراط مستقیم بیایین
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۳۷ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۵۳
۱۷
دوست دارد یار این آشفتگی
کوشش بیهوده به از خفتگی

صراط عزیز اگر بیهوده است، اگر هر چی هست، باز داره یه تلاشی میکنه. مثل بعضیها نیست که به خودشو و وزراش استراحت مطلق بده، کلید کشورم بده به دست کدخدا!
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۵۲
۲۰
صراط نمردی اینقدر چرت و پرت می نویسی اصلا چند چندی با خودت
سیدفواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۴۲
۱۸
معجزه تو اینست که به وسیله دشمنانت بر سر زبانها هستی...اصلا قرار نیست فراموش شوی...قرار نیست به کنج عزلت بروی...باید در میان معرکه باشی...هر چه سکوت میکنی رعشه بر اندامشان بیشتر می اندازی...حال بگذار از هراس آمدنت شبها کابوس ببینند...بگذار مادر چاوز و لولو و معجزه هزاره سوم بودنت را نقل کنند...این ترس هر چه برای آنان دلهره آورتر است...برای دوستان و عاشقانت امید آفرین تر است...باشد قرار و وعده ی ما بهار 96...جشن پیروزی هم همانند قبل همان میدان حضرت عشق...ما صبرمان زیاد است...زیرا تاسی به "استعینوا بالصبر و الصلاه" کردیم...هرکسی دنبال خبر میگرده...بهش بگین عشق داره برمیگرده...
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۴۲
۱۶
اوه اوه همین مونده بود دیگه صراط بیاد تحلیل کنه!
خدایا توبه...
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۳۴
۱۰
شما هم با علم بی اثر بودن مخالفت هایتان با احمدی نژاد مبادرت به نوشتن این متن نموده اید. واقعا انگیزه شما از نوشتن این متن چه بوده است؟ آیا صراط معتقد است که این متن ها اثراتی دارد که مردم عادی متوجه آن نمی شوند؟ و یا در درازمدت روی مخاطبان سایت اثر خواهد گذاشت؟! و یا شما با این کار، عملا خود را به عنوان یک سایت مهم مخالف مطرح کرده و تلاش کرده اید است تا با این متن بار دیگر نام سایت خود را در کنار نام سایت های مخالف احمدی نژاد و یا مستقل مطرح کنید؟
اگر شما هم معتقد به این فرضیه ها نباشید، احتمالا تنها حدسی که می توان برای نوشتن این متن های اینچنینی زد، آن است که این اقدام، از روی علاقه های شخصی صراطیون انجام می شود و شما را به لحاظ روحی ارضا می کند!
کربلائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۳۸
۱۳
شما در صراط بیمار هستید
و از این بیماری شفا پیدا نخواهید کرد
که با وجود مشاهده سه سال خفت دولتمردان کنونی و پس رفت همه جانبه کشور نگاه قشری و جناحی به مسائل اجازه نمیدهد با خود بگوئید پس از این همه سال ذلت کسی از هموطنان ما حرف محکمی مقابل دشمنی که حیثیت و ملیت ما را به سخره گرفته زده تا دشمن بداند همه ایرانیان حسن روحانی و محمدجواد ظریف نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
" وجه اشتراک همه این نامه ها یک چیز است و آن اینکه هیچ یک از مخاطبان احمدی نژاد به نامه اش پاسخ نداده اند."صراط به سمت پل صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۲۲
۴۴
متاسفانه آقای دکتر احمدینژاد از مشاوران خوبی برخوردارنیست وگرنه اینچنین نامه ای عامیانه و بدور از اخلاق دیپلماسی برای رئیس جمهور یک کشور نمی فرستاد ٫ مگر اینکه با اینکار صرفا کمافی السابق قصد عوام فریبی قشر مظلوم جامعه داشته باشند که بنحوی القاء نمایند همچنان دلسوز مردم هستند و اینکه این نوع واکنش وظیفه دولت بوده که ایشان بعلت کوتاهی اقدام مستقیم نموده اند . ولی جناب آقای دکتر شما با شجاعت و بی باکی چرا خالصانه در خصوص اختلاسها و پول نفت که مرتب مورد ادعای دولتمردان به مردم شریف اطلاع رسانی و شفاف سازی نمیکنید مطمئن باشید ارزش تبلیغاتی اون بیش از اونی که فکر کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
"ولی جناب آقای دکتر شما با شجاعت و بی باکی چرا خالصانه در خصوص اختلاسها و پول نفت که مرتب مورد ادعای دولتمردان به مردم شریف اطلاع رسانی و شفاف سازی نمیکنید مطمئن باشید ارزش تبلیغاتی اون بیش از اونی که فکر کنید"


به نکته خوبی اشاره کردی، پول نفت یا همون در آمد های نفتی.

از در آمد های نفتی بلوکه شده ایران در زمان دکتر احمدی نژاد ، ۳۰ میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران که ۶ روز پیش آزاد شد. ۱۸۰ میلیارد دلار از پولهای بلوکه شده ایران هم که پارسال آزاد شد. صندوق توسعه ملی رو هم که با ۱۳۴ میلیارد دلار از احمدی نژاد تحویل گرفتید! نفت رو هم که تا ۱۸ ماه اول صدارت دولت یازدهم بشکه ای صد دلار میفروختید.

از در آمد های نفتی، بلوکه شده ایران در زمان دکتر احمدی نژاد، ۳۴۴ میلیارد دلارش به شما رسیده به اضافه صادرات نفتی که توی این ۳ سال کردید، به اضافه درآمد گازی و قراردادهای محرمانه، به اضافه در آمد پتروشیمی که اون دولت براتون ساخت. دو سال و نیم آخرشم که دولت احمدی نژاد تو تحریم بوده، سالی به گفته خودتون ششصد هزار بشکه صادر میکرده.

در زمان احمدی نژاد نفت و گاز فروخته شده و پولهایش بلوکه شده و در زمان این دولت پولهایش آزاد شده، حالا راست و حسینی و خالصانه، شما بگو چه بلایی سر این همه پول آوردید توی این ۳ سال؟!

لطفا به مردم شریف اطلاع رسانی و شفاف سازی کنید.
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام مثل اینکه فراموش کردی ، تخواست توضیح بده ریس دولت کلید نپذیرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما برو دائیتو سیاه کن!
لقمان
|
Iran (Islamic Republic of)
کجای نامه خلاف اخلاق دیپلماسی است؟؟؟؟
این که حقوق ملت ایران خواسته شده خلاف اخلاق دیپلماسیه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی بی سوادی یک کم به روز باشد ناشناس جان
گلمحمدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۱۱
۶
صراط با اينكه بعضي وقت ها مزخرف مي نويسي ولي نميدونم چرا بعضي وقتها باز هم وارد سايتتون ميشم. چيه احمدي نژاد شما رو ميسوزونه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۷
۱۱
من ایشان را نمیشناسم.
اگر کسی با ایشان ارتباط حتما این بنده خدارا به متخصص جراح مغز نشون بده.
من فکر میکنم ترشحات مغزی ایشان مشکل دارد وحتما باید عمل شود. درغیر اینصورت بزودی قطعا اعلام پیامبری خواهد
کرد.
گناه داره بیچاره. مادر هوگوچاوزهم بدیدنش نمیاد. هاله نورت دیگه کم نورشد.آخه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۱۰
۳
بازهم احمدی نژاد آفرین برشجاعتش
صراط ایشون نامه مینویسن که مطرح بشن شماهم هی میکوبید که مطرح بشید
میشه بگید شما چرا ناراحت میشید
مگه واسه شما نامه نوشتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۶
۹
به نظر می رسد جناب احمدی نژاد هنوز در تخیلات خودمحبوب پنداری و خودمحق پنداری پیشین به سر می برند و خود را ناجی ایران (و حتی جهان!) و مایه وحشت دشمنان و... می دانند. ظاهرا شکست مفتضحانه جریان طرفدار ایشان در انتخابات مجلس نیز تاثیری بر بهبود این توهمات نداشته است. البته در کل نامه نگاری و برگزاری سخنرانی های خاطره انگیز! کار بی ضرر و بی خطری است و اگر میل شدید ایشان به بازگشت به دوران پرشکوه گذشته شان را ارضا می کند،‌ کسی حرفی ندارد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۳
۵
سلام خیلی از سیاست مداران میگن احمدی نژاد صلاحیتش تو شورای نگهبان رد میشه پس ترس نداره حالا هرجا که می خواد برود یا هرکا ری بکنه یا هر حرفی بزنه
كامي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۱۳
۳
"پیام کاندیداتوری یا حس ارضای روحی؟!"
هيچكدوم، فقط براي درآوردن لج صراط و لاريجاني و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۴
۴
خوب یه نامه هم به رنجانی .رحیمی و ... میفرستادی که پول مردم برگردونن.به خدا همه ی این کارها فقط واسه فریب مردم و برگشته و گر نه اطرافیان ایشون پر از دزد و جریان انحرافی و ... هست که میتونه به اونها نامه بنویسه نه اینکه خط قرمز خطابشون کنه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۶
۱
صراط غير مستقيم بترس از روزي كه ميل داغ تو حلقت فرو كنن
اينقد منافق بازي در نيار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۸
۲
ما اگر هم می آییم سایت شما را می خونیم نه به خاطر این تحلیل های ساده اندیشانه است فقط و فقط به خاطر این شجاعت شماست که عکس رئیس دولت دوازدم را چاپ می کنید و اخبار مرتبط با ایشون را باز نشر می دهید.دکتر احمدی نژاد عاشق انسان هاست (:
خلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۹
۲
پیامبر اسلام هم به بزرگان نامه نوشت و نامه ایشان را پاره کردند . پس نوشتن نامه فقط برای جواب دادن نیست برای ثبت در تاریخ می باشد تا ثابت شود چه کسی حب وطن دارد.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۲
۰
چرا نظراتی که من مینویسم منتشر نمیشه? برای بار صدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۱۲
۴
2 میلیارد دلار بلوکه شده در دولت خاتمی سپرده گذاری شد و در دولت شبه خاتمی غارت شد.
بصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۷
۱
با سلام قلب مریض همچون سایت فرارو خدا قلوب همه ماها را شفا دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۸
۶
دکتر احمدی نژاد یک مرد واقعی بود...
morteza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۷
۳
صراط لطفاً هیییس!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۸
۴
من نظر خاصی ندارم ولی در خصوص نامه اولی آقای حمدی نژاد شخص رهبری در برابر دیدگان کلت ایران این امر را تائید کردند و تایش نمودند. مگر ادعای ولایتمداری ندارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۱
۶
به نظرمن 2.5میلیارد یورو بابک زنجانی و 800میلیارد پول فروش نفت رو هم لولو( باراک اوباما) برده و دولت پاکدستان رو بیخودی متهم میکنن
آمریکا اونقدر از دست این دولت قبلی بیچاره و بدبخت شده بود که با دستور چند تا سبز و فتنه گر ، کل سیاست های منطقه ایش رو عوض کرد و هم پول فروش هشت ساله نفت رو برد و هم تحریم کرد و هم .....
الان هم خدارو شکر معاون اول اوباما زندانه و داره تقاص کارهای ناصوابش رو میده
یارعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۱۰
۲
ایشون نامه نوشته شماچراناراحتید?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۱۰
۴
درود بر خادم ملت ایران
احمدی نژادیسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۹
۴
نامه دکتر احمدی نژاد در درجه اول با هدف احقاق حق ملت ایران نوشته شده و در درجه دوم هشداری است به یاوه سرایان داخلی که سر به زیر برف برده اند و متوجه نیستند که شعور سیاسی مردم آنقدر بالا ست که فریب یاوه سرایی رعیت های کدخدا را نخوردند و این نامه یعنی برجام بی برجام و برجام بی فرجام / والسلام نامه تمام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۱۰
۰
خواهشن سردبیر سایت این مطلب را بخواند.
سردبیر محترم سایت صراط ، بنده در یکی از مناطق غربی کشور این مطلب را برای شما مینویسم. در این زمانه که همه به یکدیگر بی اعتماد هستیم و برای حقیقت سخن خود باید قسم بخوریم. بنده بدون قسم خوردن میگویم که هیچ منفعتی تا کنون از هیچ جناحی به دست نیاورده ام،من یک جوان دارای فوق لیسانس علوم سیاسی و بیکار اما در واقعیت دارای علایقی به یک طرز تفکر سیاسی خاص در کشور که محمود احمدی نژاد یکی از نمادهای این جناح و یکی از اشخاص پرنفوذ این جناح سیاسی هستند، میباشم . بنده اعتقاد دارم سایت شما برعکس شعاری که دارید ( که ما با کسی عهد و اخوت نبسته ایم) کاملا در تضاد است و شعار سایت هیچ گونه سنخیتی با تیترهای خود که به دفاع از بعضی از اشخاص خاص می پردازد ، ندارد. که این نشان دهنده ان است که شما اتفاقا علاقه شدیدی به یک جناح و آنهم جناح اصولگرایست، می باشید و حتی برای پیشبرد اهداف حزب مطلب میزنید،و این قابل گتمان نیست، و اگر خواهان روی کار امدن و قدرت گرفتن جناح اصولگرایی هستید این را عرض میکنم هیچ مهره ای جز محمود احمدی نژاد برای رقابت با جناح مقابل و یا اقای روحانی که خود را فراجناحی میداند ندارید. اگر میگوید که احمدی نژاد اصولگرا نیست دروغ بزرگیست چون در 8 سال ریاست جمهوری او تمام اصول گرایان کشور را اداره میکردند پس این نشان دهنده ان است که احمدی نژاد اصولگراست. در اخر عرض میکنم چه شخصیتی می تواند یک موج مردمی را برای انتخابات در جناح اصولگرایان به وجود بیاورد، چه کسی میتواند در انتخابات اتی در برابر جناح مقابل قد علم کند ، من جسارت به مهرهای اصولگرا نمیکنم چون در حدی نیستم که چنین جسارتی را انجام دهم، اما واقعیت را عرض میکنم که ایا اقای حداد عادل میتواند در چنین رفابتی پیروز شوند؟ ایشون حتی برای مجلس رای نیاوردند. اقای باهنر چطور؟ و دیگر بزرگان همانند اقای لاریجانی ، ایشون چندین بار شرکت کردند ایا رای اوردند؟اقای قالی باف؟؟؟ویا اقای جلیلی ، ایشون را از طریق احمدی نژاد می شناسند و توان رقابت در برابر جناح مخالف را ندارند و این را 4 سال قبل هم نشان دادند. پس خواهشن تیترهای خود را برای احمدی نژاد به این صورت تند نزنید . انتقاد کنید ولی نه اینقدر تند. (معقولانه). مگر اینکه این سایت قصد دیگری دارد؟؟؟
کارنشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگر اینکه؟ یعنی هنوز بعد از 5 سال مخالفت علنی و شناسنامه دار با سر دست گیرنده شعار های انقلاب و برگرداننده قطار از ریل خارج شده انقلاب به مسیر اصلی شما به اهداف و نیات سایت صراط شک دارید؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۱۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۱۲
۳
از این کارهای احمدی نژاد خوشم مياد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۸
۱
حیف اینکه اسم سایتتونا گذاشتید طراط حال انکه سایت شما ظلال هم بدتر و بد دهن و بی ادبی اید.و با عقده برخورد میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۱۰
۲
دکتر ناجوانمرد نیست ،

چرا که می توانست با نوشتن نامه به روحانی و
با به چاچالش کشیدن فیشهای نجومی و برجام بی فرجام ،
هم انتقام انتقادهای یه ساله را بگیرد،
و هم
با موج سواری بر احساسات مردم که از حقوقها و رکود و عدم گشایشها بعدازبرجام مکدر هستند،
بشدت استفاده به مطلوب کنه،
اما
نه تنها نکرد
بلکه این شرایطِ مهیا برای ضربه زدن به حریف
خود را ، رها کرد،
و به کمک دولت برای احقاق حقوق و سرمایه ی
مردم آمد ،
و خودش را برای مردم خرج کرد.

دکتر خیلی مَردی ، مَردآدم مکتبی و هیأتی یعنی
همین.
یاحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۲
۲
الهی بمیرید صراطی های منافق.
علی
|
Germany
|
۰۷:۳۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۲
۸
پیام کاندیداتوری،میخواد خودشو نشون بده،ولی مردم همه چی رو میفهمند
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۳
۰
شما باخودتون چند چندید نامه میدن انتقاد میکنید .زنگ مبزنند انتقاد .دست میدن انتقاد.مذاکره میکنند انتقاد .شما بگید باید چه کنند .مقامات.میخوایند بربم بجنگیم .تاهزاران نفرکشته بدیم شما داضی بشین
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۴۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۱۱
۲
حتی اگر بی فایده هم باشه به وظیفه اش عمل کرده. شما چی؟ دارن تو سرتون میزنن اونوقت دم از موفقیت تو برجام می زنید
علی1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۱۰
۲
خواسته نامه بنویسه تل بی غیرتهای داخلی وفضولهایی مثل شما شناسونده بشن
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۸
۱
هرچند خیلی بدم میاد که از طریق صراط مطلب بذارم. ( بخاطر عدم انتشار مطالب قبلی که هیچگونه توهین در آن وجود نداشت) ولی باید عرض کنم که در قبال پولهایی که در حال حاضر از بیت المال حروم میشه این مبلغ چیزی نیست. لطفاً یه نامه بنویسید برای کسانیکه الان دارن چندین برابر این پولها رو هاپولی میکنن. شما به فکر غضنفر باشید که داره گل به خودی میزنه. الان کسانی را که دم از دلسوزی و ... میزنن نمیشه کنترل کرد. شما میخواین آمریکا رو کنترل کنید. چرا ذهن مردم رو میخواهین از واقعیت دور کنید. چرا...؟؟؟؟؟؟؟؟
جوان انقلابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۴
۱۰
درود بر صراط. تحلیل درستی بود . من در عدم تبعیت احمدی نژاد از ولایت فقیه و قانون شک نداشتم که این نامه و تبلیغات زود هنگام او براین مطلب صحه گذاشت
ولی فقیه او اسفندیار است . دوستانی که حافظشون ضعیفه یا خودشون رو به خواب زدن!. مراقب باشیم انقلاب بازیچه قدرت طلبان نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما شما هم از اون ذخائر انقلابی نوبخت هستی؟
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۱۲
۲
این نامه هرچی نداشت یه عده مفت خور داخلی ، یه عده اپوزیسیون ، وصدالبته مخالفین سرسخت احمدی نژاد رو خوب سوزونده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۷
۳
دلاور مرد ایرانی با این عمل دوستان امریکا را وادار به اقرار ظلم های امریکا کرد روزنامه های طرفدار رابطه با امریکا ولبرجام ودولت را بخوانید برای خمله به احمدی نزاد تمام ظلم های امریکا بطور مکتوب فهرست کردند
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۶ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۱۳
۳
احمدی نژاد با هوشمندی فوق العاده با انتشار این نامه خود، به آمریکا و اصلاح طلبان و بنفشها و عالیجنابان خاتمی و هاشمی و روحانی رودست زد.
امریکا قصد داشت در نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری ایران با آزاد کردن دو میلیارد دلار بلوکه شده ایران باعث افزایش محبوبیت حسن روحانی شود.
با انتشار این نامه ؛
اگر امریکا در 9 ماه آتی قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران ،دو میلیارد دلار بلوکه شده ما را پس بدهد باعث محبوبیت احمدی نژاد خواهد شد
و اگر پس ندهد باعث ضربه شدید به حیثیت حسن روحانی خواهد شد که چهار سال با شعار تفاهم و توافق و اعتماد به کدخدا سر ملت را گرم کرد.
در اصل انتشار این نامه ، یک بازی دو سر برد برای دکتر احمدی نژاد است و پاسخ یا عدم پاسخ آمریکا تفاوتی در کسب نتیجه برای احمدی نژاد نمیکند.
محمود یک سیاستمدار باهوش فوق العاده است.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۱۳
۱
شما اینقدر سطحی نگر هستید که فکر میکنید احمدی نژاد براش مهمه که جواب اوباما براش مهمه!!!
عدالتخواه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۱۰
۲
سلام.
وقتی دولت کاری برای بازگرداندن این پول انجام نمیده حالا یکی پیدا شده به امریکایی ها تشر میزنه که مال ملت ایران رو پس بدید این کجاش عیبه؟ شاید اثر اشکار هم نداشته باشه ولی از دست روی دست گذاشتن که بهتره رفقا. شماها دارید از روی حسادت و بغض قلبی تحلیل می کنید.خدا به این مرد خیر و به ملت ایران برکت بده.ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۱۰
۲
با سلام نویسنده خیلی بی شعوره. تا کی میخای بدون عدالت سخن بگی .چرا هیچکس جرات این کارا تا حالا نداشت و این کار امر به معروف هست. چرا بی وجدانید.اه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۳
۴
داشتن حس توهم جنسش خوب نبوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۱۱
۰
هیچ فردی علم غیب ندارد که نیت افراد را بخواند،اما نامه ای که اقای احمدی نژاد به هر نیتی برای اوباما نوشته درخواست استرداد اموال ایران را از آمریکا نموده است نه از بعضی مسئولین و سیاسیون داخلی که اینطور گور گرفتند و دارند هلاک می شوند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۱۲
۱
فکر کن داره خودنمایی میکنه شما چرا ناراحت میشی؟
یکی با نامه سراسر شجاعت خودنمایی میکنه یکی هم با زانو زدن جلو کدخدا!