۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

حال سرباز حادثه واژگونی اتوبوس وخیم است

رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز وضعیت یک سرباز حادثه واژگونی اتوبوس سربازان را وخیم گزارش کرد.
کد خبر : ۳۱۶۰۱۷
صراط: رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز وضعیت یک سرباز حادثه واژگونی اتوبوس سربازان را وخیم گزارش کرد.

دکتر شهرام بلندپرواز در گفتگو با مهر پیرامون آخرین وضعیت مصدومان حادثه مرگبار واژگونی اتوبوس سربازان گفت: تمامی مصدومانی که به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شده بودند مرخص شده و فقط یکی از سربازان همچنان بستری است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت این سرباز همچنان وخیم است، افزود: ان سرباز در بخش ای سی یو بیمارستان بستری است و وضعیت مناسبی ندارد.

رییس بیمارستان شهید رجایی شیراز اظهار داشت: این سرباز ضربه مغزی است و آنگونه که انتظار می رفت روند بهبود مناسبی نداشته است.

دکتر بلندپرواز ادامه داد: البته انتظار می رود که وضعیت جسمانی این سرباز بهبود یابد.

یک اتوبوس دوم تیرماه ۹۵ به دلیل عدم وجود حفاظ ایمنی سمت راست و عدم کنترل و مهارت راننده در مهار وسیله نقلیه، در دره ۲۰ متری در گردنه «لای رز» حوالی شهرستان نی ریز سقوط کرد و ۲۰ سرنشین آن کشته و ۳۰ نفر مجروح شدند.

۱۳نفر از کشته شدگان این حادثه سرباز و مابقی نیز غیر سرباز بوده اند.

همچنین در حادثه دیگری که دوم تیرماه جاری در نزدیکی «مهارلو» در شهرستان سروستان رخ داد یک دستگاه اتوبوس دیگر که حامل سرباز بود در این مسیر واژگون شد، در این حادثه رانندگی ۴۷ سرباز زخمی و توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

واژگونی دو اتوبوس یاد شده در محورهای فارس که حامل سربازان آموزش دیده مرکز صفر پنج کرمان بودند در مجموع ۹۶ کشته و زخمی برجای گذاشت.
برچسب ها: سرباز اتوبوس صراط