۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

مقایسه آماری کنکور 95 با سال گذشته

اسامی 36 نفر برتر آزمون سراسری سال 95 در 5 گروه آزمایشی اعلام شد که از میان 36 نفر برگزیده کنکور سراسری امسال، 26 نفر مرد و 10 نفر زن هستند.
کد خبر : ۳۱۶۱۰۷
صراط: اسامی 36 نفر برتر آزمون سراسری سال 95 در 5 گروه آزمایشی اعلام شد که از میان 36 نفر برگزیده کنکور سراسری امسال، 26 نفر مرد و 10 نفر زن هستند.

به گزارش فارس، اسامی 36 نفر برتر آزمون سراسری سال 95 در 5 گروه آزمایشی اعلام شد به طوریکه 10 نفر از گروه علوم ریاضی 10 نفر علوم تجربی، 10 نفر علوم انسانی، 3 نفر گروه هنر و 3 نفر از گروه زبان‌های خارجی به عنوان برگزیدگان کنکور معرفی شدند.

از میان 36 نفر برگزیده کنکور سراسری امسال، 26 نفر مرد و 10 نفر زن هستند.

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی تمام 10 نفر برتر گروه مرد هستند که 6 نفر از تهران یک نفر از شمیرانات یک نفر از سیرجان یک نفر از تبریز یک نفر از شیروان به عنوان برگزیدگان این گروه معرفی شدند.

در گروه علوم تجربی 8 مرد و دو زن به عنوان برگزیده معرفی شدند که دو نفر از اصفهان و بقیه از شهرهای تهران،‌تربیت جام، تربیت حیدریه، شیراز، اردبیل، مراغه، نور و تبریز هستند.

در گروه آزمایشی علوم انسانی 6 نفر مرد و 4 نفر زن برگزیده شدند که 4 نفر از تهران، 3 نفر شمیرانات، دو نفر از مشهد و یک نفر از قم معرفی شدند.

در گروه آزمایشی هنر هر سه نفر برگزیده امسال زن هستند که هر سه از شهر تهران به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند.

در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی دو نفر مرد و یک نفر زن هر سه از تهران به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

* مقایسه آمار با سال گذشته

بر اساس آمار کنکور سراسری سال 94، از 10 نفر اول گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی 9 نفر پسر و یک نفر دختر بودند که 3 نفر از استان تهران و 2 داوطلب از استان فارس در بین نفرات برتر حضور داشتند.

همچنین در گروه آزمایشی علوم تجربی 7 پسر و 3 دختر در نفرات برتر  بودند و در این گروه استان فارس با دو داوطلب برتر در صدر بود.

در نفرات برتر گروه آزمایشی علوم انسانی 5 دختر و 5 پسر بودند که بر اساس استان، استان‌های اصفهان، تهران و یزد هر کدام با 3 داوطلب در صدر این گروه قرار دارند.

در گروه آزمایشی هنر از بین 3 داوطلب برتر هر سه دختر بودند که 2 نفر از استان تهران برگزیده شدند.

همچنین در گروه آزمایشی زبان‌های خارجه از بین 3 داوطلب برتر 2 دختر و یک پسر برگزیده شدند که یک نفر از استان تهران، یک نفر شیراز و یک نفر از کاشان بود.

بنابراین از میان 36 داوطلب برتر کنکور سال گذشته، 10 نفر از استان تهران برگزیده شدند.
برچسب ها: کنکور آمار صراط