۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

والیبالیستها پس از شکست کوبا چه گفتند؟

پاسور تیم ملی والیبال گفت: اگر مشکل خاصی برابر مصر نداشته باشیم، می‌توانیم با کسب یک پیروزی اتفاق تاریخی را رقم بزنیم و به جمع 8 تیم برتر صعود کنیم.
کد خبر : ۳۱۶۵۹۴
والیبالیستها پس از شکست کوبا چه گفتند؟
صراط: پاسور تیم ملی والیبال گفت: اگر مشکل خاصی برابر مصر نداشته باشیم، می‌توانیم با کسب یک پیروزی اتفاق تاریخی را رقم بزنیم و به جمع 8 تیم برتر صعود کنیم.

به گزارش ایسنا، بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پس از برد مقابل کوبا به شادمانی پرداختند و نقطه نظرات خود را درباره این دیدار و همچنین بازی های پیش رو برابر مصر و روسیه بیان کردند.

مهدوی: فقط یک برد تا صعود تاریخی فاصله داریم

مهدی مهدوی بعد از کسب اولین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در المپیک گفت: به مردم ایران و تیم ملی والیبال بابت کسب اولین پیروزی در المپیک تبریک می‌گویم. بعد از دو باختی که برابر آرژانتین و لهستان داشتیم به پیروزی برابر کوبا نیاز  داشتیم. در برابر لهستان خیلی بد بازی را واگذار کردیم در حالی که حق ما این بود که پیروز میدان باشیم. خوشبختانه با استراحتی که داشتیم، توانستیم ریکاوری خوبی انجام دهیم و امروز پیروز میدان باشیم.

پاسور تیم ملی والیبال ادامه داد: اگر یک بازی دیگر را ببریم می‌توانیم به جمع 8 تیم برتر المپیک راه یابیم. امیدوارم در صورت صعود در دور بعد قرعه خوبی به ما بخورد و بتوانیم به جمع 4 تیم برتر برسیم. اگر مشکل خاصی در برابر مصر به وجود نیاید می‌توانیم این تیم را هم شکست دهیم.

او درباره حاشیه بعد از پایان بازی با لهستان و اینکه آیا این اتفاق تاثیری روی عملکرد تیم داشته یا خیر گفت: ما در برابر کوبا مزد زحمات خودمان را گرفته‌ایم و بازی با لهستان یک اتفاق بود. ما در آن بازی بدشانسی آوردیم و لهستانی‌ها حرفه‌ای‌تر عمل کردند. در برابر کوبا تمامی بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و توانستیم به پیروزی برسیم تا فقط یک برد تا صعود تاریخی به جمع به 8 تیم برتر المپیک احتیاج داشته باشیم.

قائمی: محکوم به برد بودیم

فرهاد قائمی دیگر بازیکن ایران نیزدرباره برد برابر کوبا گفت: خیلی خوشحالم که این بازی را بردیم، چراکه به این برد نیاز داشتیم و به نوعی محکوم به برد بودیم. امیدوارم که این برد روحیه بازیکنان را افزایش دهد تا با یک پیروزی دیگر راهی مرحله بعد شویم.

قائمی ادامه داد: المپیک شرایط متفاوتی دارد و حضور در آن حس خاصی به بازیکنان می‌دهد. برای درک المپیک حتماً باید در فضای آن قرار بگیریم. تمام شرایط در اینجا فرق می‌کند و خوشحالم که نماینده والیبال در این تورنمنت هستم و امیدوارم به هدف خود برسیم. از مردم تشکر می‌کنم که همیشه ما را حمایت می‌کنند و امیدوارم با پیروزی‌های خوب بازهم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

عبادی‌پور: برای بازی‌ مقابل مصر و روسیه امیدوارتر شدیم

میلاد عبادی‌پور نیز گفت: بازی خوبی برابر کوبا بود. از بازی آرژانتین به بعد تمام بازیکنان تمرکز خود را روی بازی‌های بعدی گذاشتند که متاسفانه بازی لهستان را باختیم و امروز توانستیم پیروز شویم.

وی با بیان اینکه این نخستین پیروزی والیبال ایران در المپیک 2016 بود، گفت: با این نتیجه برای بازی‌ مقابل مصر و روسیه امیدوارتر شدیم. مصر هم تیم قدرتمندی است و کوبا را هم 3 بر صفر شکست داده است. کار سختی داریم، اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا پیروز شویم.