۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۲

گزیده ۹۰/ ماجرای عاشقِ ایرانی رونالدو

کد خبر : ۳۱۶۹۸۸
صراط:  ۹۰ شب گذشته بیش از هر چیزی تحت تاثیر سالگرد هفدهم تاسیس این برنامه بود.

به گزارش فارس، برنامه 90 شب گذشته قبل از اینکه وارد بررسی هفته چهارم لیگ برتر شود به پرداخت ویژه برنامه ای به مناسبت سالگرد تاسیس این برنامه اختصاص داشت و عادل فردوسی پور نمایش برخی برنامه های طول این 17 سال را ترجیح داد. برنامه هایی که نوستالژی های جالبی داشت. تصاویری شاید نه چندان دور از 17 سال قبل تا به حال. نمایش گزارش های جنجالی و مصاحبه های جالبی که در این 17 سال عادل فردوسی پور و مردان گروهش تهیه کرده بودند.

نظرسنجی 90 هم شب گذشته اختصاص به بررسی برنامه های خودش داشت.

وقتی رونالدو اکسیر امید می شود

یکی از بخش های جالب و ویژه برنامه شب گذشته اختصاص به گزارشی داشت که بخشی از زیبایی های فوتبال بود.

در این بخش بخشی از زندگی پسر نوجوانی به نام امید نمایش داده شد که به سرطان ریه دچار است. او نوجوانی است که به شدت عاشق رونالدوی پرتغالی است و اتاق او مملو از عکس های این ابر ستاره فوتبال جهان بود. عکس هایی از نوجوانی رونالدو گرفته تا رونالدویی که این روزها به دلیل مصدومیت در کنار رئالی ها نیست.

در ادامه این گزارش نشان داده شد که مادر این پسر پیراهن اصل رونالدو که به امضای خود این ستاره فوتبال جهان رسیده بود را به پسر خود اهدا کرد که این بخش ویژه برنامه بود چرا که امید به شدت از دیدن این پیراهن هیجان زده شد و اشک از چشم هایش جاری.

عوامل برنامه 90 با همکاری جواد نکونام موفق شده بودند از طریق همبازیان سابق نکونام در لیگ اسپانیا رونالدو را پیدا کرده و ماجرای امید و عاشقی های او با وی را در میان گذاشته و رونالدو نیز که می دانسته پیام او می تواند باعث ایجاد روحیه و انگیزه در این پسر ایرانی شود با کمال میل پیراهن خود را با امضایش و یک پیام محبت آمیز برای وی اهدا می کند.

پنالتی که برای پرسپولیس سوخت

در بخش پخش مسابقات لیگ در هفته چهارم بررسی داوری های بازی ها نمایش داده شد که بازی استقلال و پیکان مشکل داوری نداشت اما در بازی پرسپولیس و صبای قم ممبینی کارشناس داوری در این برنامه اعلام کرد که خطا روی علی علیپور پنالتی بوده و محسن ترکی داور این بازی می توانسته یک پنالتی برای سرخپوشان بگیرد. همچنین در صحنه ای برانکو به شدت از دست ترکی شاکی بود و می گفت نباید به من دست بزنی که در مورد این صحنه نیز کارشناس 90 معتقد بود حق با برانکو است و داور نباید دست به مربی و بازیکن بزند.

همچنین در بازی گسترش فولاد با ذوب آهن اخراج نقی زاده می توانست اتفاق نیفتد. ممبینی اعتقاد داشت داور در دادن کارت زرد دوم به این بازیکن می توانست با طمانینه تر عمل و او را مدیریت کند.

در بازی تراکتورسازی و ماشین سازی نیز داور در صحنه ای به دلیل خطا روی کرار باید برای سرخپوشان تبریزی اعلام پنالتی می کرد اما داور از این خطا گذشت در عوض پنالتی ای که برای تراکتورسازی گرفته شد درست نبوده است.

برنامه ۹۰ به دلیل پخش رقابت های المپیک زودتر از همیشه به پایان رسید.