۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

نتیجه نشست فراکسیون امید با فانی

سخنگوی فراکسیون امید مجلس دهم گفت: در جلسه امروز وزیر آموزش و پرورش به آزادی‌های اجتماعی فرهنگیان نیز اشاره کرد که نسبت به چند سال گذشته تغییرات اساسی داشته است.
کد خبر : ۳۱۷۳۵۸

صراط: بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز و سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با فارس، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در جلسه امروز سوالات نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش مطرح شده و فانی هم مباحثی را بیان کرد.

وی افزود: سخنان نمایندگان و وزیر آموزش و پرورش در جلسه به طول انجامید لذا به فرصت جمع‌بندی نرسیدیم و مقرر شد در جلسه هیات رئیسه این فراکسیون مباحث مطرح شده در جلسه امروز به جمع‌بندی نهایی برسد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس دهم همچنین تصریح کرد: تعدادی از اعضای فراکسیون مدافع برنامه‌های فانی بودند و تعدادی نیز بر عملکرد وی نقد داشتند و در عین حال مطالبه‌‌گر بودند با توجه به سخنان نمایندگان (هم مخالفان و هم موافقان) و صحبت‌های وزیر قرار شد در جلسه آتی هیات‌ رئیسه در خصوص استیضاح وزیر آموزش و پرورش به جمع‌بندی برسیم.

پارسایی در ادامه با اشاره به سخنان مطرح شده از سوی وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در ادامه جلسه فانی از عملکرد خود دفاع کرده و تصریح کرد که نسبت به چند سال گذشته و در دوران مدیریت بنده تفاوت‌هایی در وضعیت معیشتی فرهنگیان و وضع مدیریتی وجود داشته است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: وزیر آموزش و پرورش همچنین به آزادی‌های اجتماعی فرهنگیان نیز اشاره کرد که نسبت به چند سال گذشته تغییرات اساسی داشته است.

سخنگوی فراکسیون امید در خاتمه خاطرنشان کرد: در نشست امروز فانی دفاعیات خود را در حوزه عملکردی مطرح کرد و مقایسه‌هایی نسبت به دوره مدیریت خود و مدیریت دولت قبل داشت و طبق آماری که ارائه داد خود را موفق‌تر نسبت به مدیریت گذشته عنوان کرد.

نشست بعدی هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس برای جمع‌بندی بحث استیضاح علی اصغر فانی چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود.