۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

نجمه خدمتی: از عملکردم راضی هستم

«نجمه خدمتی» دارنده عنوان هشتمی المپیک ریو گفت: تمام تلاشم کسب مدال رنگی برای کشورم بود هر چند که نتوانستم به آن دست پیدا کنم، اما از عملکردم راضی هستم.
کد خبر : ۳۱۷۴۴۷
صراط: «نجمه خدمتی» دارنده عنوان هشتمی المپیک ریو گفت: تمام تلاشم کسب مدال رنگی برای کشورم بود هر چند که نتوانستم به آن دست پیدا کنم، اما از عملکردم راضی هستم.

به گزارش فارس از بیرجند، صبح امروز نجمه خدمتی دارنده عنوان هشتمی المپیک ریو در رشته تیراندازی سه وضعیت، در فرودگاه بین‌المللی بیرجند در آغوش گرم و پر شور خانواده‌اش قرار گرفت و با استقبال مردم و مسؤولان و به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان خراسان جنوبی مواجه شد.

وی در این مراسم اظهار داشت: در این ماراتن بین‌المللی تمام تلاشم برای کسب مدال رنگی برای کشورم بود، هر چند که نتوانستم به آن دست پیدا کنم، اما از عملکردم راضی هستم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در مراسم استقبال از تنها بانوی المپیکی استان با تجلیل از عملکرد خدمتی  در المپیک، اظهار داشت: حضور نماینده خراسان جنوبی در این میدان جهانی یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان است.

حمیدرضا برومند تصریح کرد: خدمتی آینده بسیار روشنی دارد و می‌تواند قابلیت‌ها و توانمندی خود را در المپیک 2020 توکیوی ژاپن به نمایش بگذارد و با قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی نام خراسان جنوبی را ماندگار کند.

وی یادآور شد: به طور قطع این بانوی تیرانداز خراسان جنوبی در نخستین حضور خود در ماراتن عظیم المپیک ریو دو ژانیرو 2016 برزیل تجربیات بسیار خوبی را در مصاف با بزرگان ورزش دنیا بدست آورده است که می‌تواند چراغ راه آینده او در آوردگاه‌های بین‌المللی باشد.

گفتنی است، در مراسم استقبال از «نجمه خدمتی»تعدادی از مقامات سیاسی، فرهنگی، محلی و روسای هیأت‌های ورزشی و جامعه‌ تیراندازی خراسان جنوبی نیز حضور داشتند.

نجمه خدمتی برای کشورمان در دو ماده تفنگ بادی 10 متر بانوان و سه وضعیت 50 متر المپیک 2016 ریو به مصاف حریفان جهانی رفت و در 50 متر توانست با راه‌یابی به مرحله فینال، جایگاه هشتم المپیک را به دست بیاورد.
نظرات بینندگان
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
افرین به غیرتت . مدال نیاوردی ولی همین که از بیرجند یکی رفت المپیک خودش برا ما بیرجندی ها مثل یک مدال طلاست ، انشاءالله که بتوانی در مسابقات اسیایی جبران کنی .
یک دنیا ممنونتیم نجمه جان .
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند