۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

لغو یک مناظره نفتی در دانشگاه تهران

در حالی که قرار بود صبح امروز دانشگاه تهران میزبان نشستی به منظور بررسی مدل جدید قراردادهای نفتی کشور باشد، این نشست به دلیل عدم صدور مجوز لغو شد.
کد خبر : ۳۱۷۴۵۸
صراط: در حالی که قرار بود صبح امروز دانشگاه تهران میزبان نشستی به منظور بررسی مدل جدید قراردادهای نفتی کشور باشد، این نشست به دلیل عدم صدور مجوز لغو شد.

به گزارش تسنیم، مقرر شده بود تا صبح امروز با حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعدادی از کارشناسان امور حقوقی قراردادهای بین المللی و کارشناسانی از صنعت نفت، موضوع  مدل جدید قراردادهای نفتی ایران مورد طرح و بررسی قرار گیرد.

این جلسه که قرار بود با حضور دانشجویان صنعت نفت و مقاطع تکمیلی رشته های حقوق، مدیریت و ... برگزار شود، صبح امروز لغو شد. دلیل لغو برگزاری این جلسه، عدم صدور مجوز از سوی مسئولان دانشگاه تهران عنوان شد.

مدل جدید قراردادهای نفتی ایران معروف به IPC با وجود انتقادهای بسیار نسبت به ساختار آن، اخیرا در هیئت دولت مورد تصویب قرار گرفت اما پس از تصویب در دولت، مجلس به موضوع مدل جدید قراردادی ایران در صنعت نفت ورود کرده و قرار است تا پیش از تمام شدن بررسی های مجلس شورای اسلامی این مدل جدید به اجرا گذاشته نشود.ش
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند