۱۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۶

واکنش سپاه به درخواست آتش بس پژاک

بدیهی است پس از مشخص شدن محتوای آتش بس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نظر رسمی خود را اعلام خواهد کرد.
کد خبر : ۳۱۷۴۸

به گزارش صراط نیوز به نقل از مهر: نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای خواستار روشن شدن محتوای درخواست آتش‌بس یک طرفه گروهک تروریستی پژاک شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه پاسداران، در پی شدت عملیات‌های قرارگاه حمزه سیدالشهداء علیه مقرهای اشرار و تروریست ها در منطقه شمال غرب کشور طی چند روز گذشته و اعلام آتش بس یکطرفه از سوی گروهک تروریستی پژاک در مورخ 14/6/90 نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: از آنجا که محتوای آتش بس یک طرفه اعلام شده توسط گروهک تروریستی پژاک روشن و مشخص نیست ضروری است دولت اقلیم کردستان عراق که واسطه این اقدام بوده است هر چه سریعتر نسبت به شفاف سازی منظور آتش بس اعلامی اقدام لازم را بعمل آورد.

این اطلاعیه می افزاید: بدیهی است پس از مشخص شدن محتوای آتش بس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نظر رسمی خود را اعلام خواهد کرد.

نیروی زمینی سپاه در پایان اطلاعیه خود با اشاره به لزوم برقراری امنیت کامل در مرزهای جمهوری اسلامی ایران بر اصرار خود در تخلیه کامل نقاط مرزی توسط اشرار، ضد انقلاب و عوامل گروهک تروریستی پژاک تاکید کرده است.

برچسب ها: پژاک سپاه تروریست
نظرات بینندگان
مصطفی غفاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
پاسدار شهید محمد غفاری از بسیجیان مظلوم ودلاور امام خامنه ای در در گیری با اشرار ضد انقلاب پژاک به درجه رفیع شهادت نائل گشت این شهید والامقام از فعالین هیات ابوتراب همدان بود مراسم تشیع پیکر مطهرش چهارشنبه 16شهریور در همدان برگزار خواهد شد
روحمان با یادش شاد باد
رهبر ما خامنه ای زنده باد