۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

نوروزی از بازیهای المپیک حذف شد

فرنگی‌کار وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی ایران در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو با وجود امید فراوان برای کسب مدال از گردونه رقابتها حذف شد.
کد خبر : ۳۱۷۶۰۳
صراط: فرنگی‌کار وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی ایران در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو با وجود امید فراوان برای کسب مدال از گردونه رقابتها حذف شد.

 به گزارش مهر از ریودوژانیرو، امید نوروزی در آخرین روز از رقابتهای کشتی فرنگی بازیهای المپیک ریو با قبول شکست برابر حریف گرجستانی خود از دور رقابتها حذف شد تا شوک بزرگی به کاروان کشتی ایران وارد آید.

نوروزی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم «ریواس اسپینوزا» از ونزوئلا را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کرد. او در دومین کشتی خود برابر«شاماگی بولکوادزه» از گرجستان قرار گرفت و با نتیجه  ۲ بر صفر شکست خورد. در ادامه رقابتها با عدم راهیابی حریف گرجستانی به فینال، امید نوروزی هم شانس کسب مدال برنز را از دست داد و از گردونه مسابقات حذف شد.

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.