۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

امحای 4 تن لوازم‌آرایشی قاچاق +عکس

طی استعلامی که از سازمان جهاد کشاورزی گرفته‌ شده صریحاً به ما اعلام شد که این کالاها قابلیت مصرف ندارند و باید معدوم شوند.
کد خبر : ۳۱۷۷۵۵
صراط: معاون سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در خراسان رضوی با اشاره به امحای 4 تن کالای قاچاق و غیرقابل‌ استفاده از امحای 100 تن کالای قاچاق و غیرقابل‌ مصرف در شهریورماه سال جاری خبر داد.

قاسم نوائی در گفت‌وگو با فارس در حاشیه مراسم امحای کالاهای قاچاق و غیرقابل‌ استفاده در محل کمپوست مشهد اظهار داشت: کالاهایی که امروز در این مراسم معدوم و امحا شد شامل انواع میوه، لوازم‌آرایشی، بهداشتی و خوراکی است.

وی افزود: طی استعلامی که از سازمان جهاد کشاورزی گرفته‌ شده صریحاً به ما اعلام شد که این کالاها قابلیت مصرف ندارند و باید معدوم شوند.

معاون سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی در خصوص آمار کالاهای معدوم شده، عنوان کرد: در بین این اقلام مقدار دو تن میوه وجود دارد و همراه با لوازم‌آرایشی، بهداشتی و خوراکی که در مجموع چهار تن انواع کالا بود امروز معدوم‌سازی و امحا شدند.

نوائی با اشاره به نحوه کشف این کالاها نیز اظهار داشت: اقلام مختلف میوه توسط مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی از میادین میوه و تره‌بار جمع‌آوری‌ شده است و همچنین لوازم‌آرایشی، بهداشتی و خوراکی از گمرک دوغارون و از سطح مغازه‌ها جمع‌آوری‌ شد که فاقد برچسب بودند و قاچاق این کالاها مسلم شد.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: جمع‌آوری این کالاها وظیفه مجموعه صنعت و معدن و پلیس مبارزه قاچاق کالا و ارز است، با این نگرش بعد از جمع‌آوری، کالاها به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی سپرده می‌شود و ما آن مجوزهای لازم را از دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات و سازمان غذا و دارو طبق محکومیت صاحب کالا و غیراستفاده بودن کالاها می‌گیریم سپس در چنین مراسمی این اقلام را امحا می‌کنیم.

معاون سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی با اعلام این خبر که در شهریورماه سال جاری یک مراسم امحای بزرگ برگزار خواهد شد، تأکید کرد: سال قبل 50 تن امحا داشتیم و در سال جاری برحسب دستور مقام معظم رهبری مبنی بر آتش زدن کالاهای قاچاق پیش‌بینی می‌شود این روند امحا دو برابر شود.

امحای 4 تن لوازم‌آرایشی قاچاق +عکس
برچسب ها: صراط قاچاق آرایشی