۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

گلایه وزیر از لیدر هواداران استقلال +تصاویر

عوامل تیم فوتبال استقلال از کناره‌گیری منصور پورحیدری از سرپرستی این تیم ابراز تعجب کردند.
کد خبر : ۳۱۷۸۰۷
صراط: عوامل تیم فوتبال استقلال از کناره‌گیری منصور پورحیدری از سرپرستی این تیم ابراز تعجب کردند.

به گزارش تسنیم، تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال در حالی از ساعت 18 در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد که این تمرین تحت‌تأثیر حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت.

* با توجه به اینکه از قبل اعلام شده بود وزیر ورزش و جوانان در محل تمرین استفلال حضور خواهد یافت همه عوامل تیم و حراست ورزشگاه آماده پذیرایی از وزیر ورزش بودند.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود علیرضا منصوریان و سیدمهدی رحمتی جلسه‌ای را با یکدیگر برگزار کردند.

* بازیکنان ابتدا با حضور منصوریان بازی تنیس‌فوتبال را انجام دادند. در این بخش منصوریان با رحمتی کری جالبی داشت.

* با توجه به اینکه سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال به‌تازگی به جرگه متأهلین پیوسته است مورد استقبال بازیکنان و کادر فنی قرار گرفت و آنها برای این بازیکن دست زدند. رحمتی با صدای بلند گفت: آقای حسینی! امشب باید به همه شام بدهی!

* بازیکنان ابتدا زیر نظر استیو جونز تمرینات بدنسازی انجام دادند. بازیکنان باید توپ سنگین با دست به دیوار رختکن می‌زدند که این مسئله با واکنش جالب بازیکنان روبه‌رو شده بود.

* پس از اینکه بازیکنان خودشان را گرم کردند در دو گروه تقسیم شده و زیر نظر مربیان کارهای تاکتیکی را انجام دادند. در این لحظه منصوریان به خسرو حیدری گفت، آیا از تیمی که به او داده، راضی است که هافبک تیم فوتبال استقلال پاسخ داد 80 درصد از آنهایی که به من دادی در ذهنم خط زدم!

* 30 دقیقه از تمرین نگذشته بود که وزیر ورزش در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و مورد استقبال رضا افتخاری، شهاب جهانیان، مسعود معینی و نصرالله عبداللهی قرار گرفت. زمانی که وزیر در حال حرکت به سمت زمین بود تعداد زیادی از دوربین‌های تلویزیونی و عکاسان مشغول فیلمبرداری و عکاسی بودند.

* منصوریان و بازیکنان در ابتدا به سمت وزیر نرفتند، اما پس از چند دقیقه سرمربی آبی‌پوشان از همه بازیکنان خواست که به‌طور دسته جمعی به سمت گودرزی بروند. در این لحظه منصوریان به وزیر ورزش خوش‌آمد گفت و از حضورش در تمرین تشکر کرد. پس از آن با درخواست منصوریان، وزیر ورزش با همراهانش به وسط زمین رفتند تا برای بازیکنان صحبت کنند. وزیر ورزش در لابه‌لای صحبت‌های خود برای همه بازیکنان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

* هنگامی که سیدحسین حسینی به سمت وزیر ورزش رفت، افتخاری، سرپرست باشگاه استقلال به گودرزی گفت که این دروازه‌بان به‌تازگی وارد جرگه متاهلین شده است. وزیر ورزش نیز به بازیکنان گفت: برای شاه‌داماد کف بزنید!

* هنگامی که وزیر ورزش و افتخاری کنار هم نشسته بودند گودرزی از افتخاری درباره شرایط جسمانی رضا جباری صحبت کرد و از او خواست که مقدماتی فراهم کنند که پیشکسوت استقلال بتواند مراحل درمانی‌اش را به‌طور کامل طی کند.

* وزیر ورزش در جریان بازدید از تمرین استقلال با بازیکنان، مربیان و مسئولان این تیم عکس یادگاری گرفت.

* یکی از لیدرهای استقلال در زمان حضور گودرزی در زمین تمرین این تیم خودش را به وزیر ورزش معرفی کرد. گودرزی خاطب به این شخص گفت: چرا به ما فحش می‌دهید؟!

* زمانی که خبر کناره‌گیری منصور پورحیدری از سرپرستی تیم استقلال به گوش بازیکنان، مربیان و خبرنگاران رسید آنها از این مسئله تعجب کردند.

*  هواداران استقلال امروز حق حضور در تمرین نداشتند و تنها تعدادی لیدر در کنار شاگردان منصوریان حاضر بودند.

* طبق برنامه قرار است آبی‌پوشان در روزهای شنبه و یکشنبه بازی تدارکاتی برگزار کنند.

تیم فوتبال استقلال پس از پایان تعطیلات لیگ در هفته پنجم باید به مصاف ماشین‌سازی تبریز برود.