۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷

آزادکار المپیکی ایران: آمده ام بجنگم

نماینده وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در المپیک 2016 ریو روز پنجشنبه گفت: شرایط خوبی دارم و به المپیک آمده ام تا بجنگم.
کد خبر : ۳۱۸۰۱۳
صراط: نماینده وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در المپیک 2016 ریو روز پنجشنبه گفت: شرایط خوبی دارم و به المپیک آمده ام تا بجنگم.

به گزارش ایرنا، «رضا یزدانی» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: وضعیت پای مصدومم بهتر شده است و شرایط مطلوبی دارم.

وی افزود: از زمان حضور در دهکده بازی های المپیک چند تمرین سبک را پشت سر گذاشتم و در حال کنترل وزن هستم.

آزادکار المپیکی ایران گفت: از حریفانم شناخت کافی دارم و بارها با آنها کشتی گرفته ام. از مردم می خواهم دعایمان کنند تا بتوانیم با دست پر به کشور برگردیم.

رقابت های کشتی آزاد المپیک 2016 ریو روز جمعه - فردا - با رقابت کشتی گیران در وزن های 57 و 74 کیلوگرم آغاز می شود و حسین رحیمی و حسن یزدانی دو نماینده ایران در این وزن ها هستند.
بر اساس این گزارش، رحیمی فردا جمعه در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم برابر «گارنیک مناتساکانیان» از ارمنستان قرار گیرد.

حسن یزدانی آزادکار وزن ٧٤ کیلوگرم ایران نیز که در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شد در دور دوم به مصاف «کاستلی آسانگ» از هائیتی می رود.

«یزدانی» در صورت پیروزی در کشتی های خود تا مرحله فینال با «جردن باروز» آمریکایی رو به رو نمی شود.

همچنین علیرضا کریمی در وزن 86 کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم نیز روز شنبه و رضا یزدانی در وزن 97 کیلوگرم و میثم نصیری در وزن 65 کیلوگرم در روز یکشنبه به مصاف رقبای خود می روند.

تیم ملی کشتی آزاد در دوره گذشته رقابت ها در المپیک لندن صاحب یک مدال نقره و دومدال برنز شده بود.