۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

تمرین عجیب پرسپولیسی‌ها روی سکوها!

کادر فنی پرسپولیس برای تعدادی از بازیکنان این تیم تمرین عجیبی را در نظر گرفته بود و پله نوردی را در دستور کار این ۴ بازیکن قرار داده بود.
کد خبر : ۳۱۸۴۱۶
صراط: کادر فنی پرسپولیس برای تعدادی از بازیکنان این تیم تمرین عجیبی را در نظر گرفته بود و پله نوردی را در دستور کار این ۴ بازیکن قرار داده بود.

به گزارش مهر، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد و این تمرین به بدنسازی اختصاص داشت.

پرسپولیسی ها ابتدا زیر نظر مارکو استیلیوویچ  با دویدن های نرم بدن هایشان را گرم کردند و پس از چند دقیقه تمرینات فنی بدنسازی را در دستور کار خود داشتند. برانکو هم بارها با صدای بلند به بازیکنان تذکر می داد تا به درستی تمرینات شان را انجام دهند. دروازه بان ها زیر نظر ایگور پانادیچ تمرینات اختصاصی خودشان را انجام دادند.

آنتونی گولچ مدافع استرالیایی پرسپولیس که در بازی دوستانه روز گذشته دچار مصدومیت جزیی شده بود، امروز به صورت اختصاصی بدنسازی کرد و در تمرینات تیمی حضور نداشت.

همچنین کادر فنی تمرینات به سرعتی و استقامتی برای ۴ سرخپوش در نظر گرفته بود. فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، احمد نورالهی و علی علیپور ۴ بازیکنی بودند که روی سکوهای ورزشگاه کاظمی رفتند و تمرینات استقامتی شان را زیر نظر سرتن چوک روی پله های سکوهای ورزشگاه انجام دادند.

شهاب زاهدی هم با تاخیر ۱۰ دقیقه ای در محل تمرین حضور پیدا کرد.

تنها ۵ هوادار از روی سکوهای ورزشگاه کاظمی این تمرین را تماشا کردند.

قرار است از فردا تمرینات نوبت صبح پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار شود و تنها هواداران و خبرنگاران در تمرینات عصر بتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

پرسپولیسی ها پس از دقایقی به سالن بدنسازی رفتند و ادامه تمرین شان را در آنجا پیگیری کردند.