۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

مرد افغان هم وطن جوان خود را کشت

معاون اجتماعی نیروی انتظامی اصفهان گفت: در درگیری که روز گذشته بین دو تبعه افغانی صورت گرفت، نهایتاً منجر به قتل جوان 25 ساله در طرف دعوا شد.
کد خبر : ۳۱۸۴۳۹
صراط: معاون اجتماعی نیروی انتظامی اصفهان گفت: در درگیری که روز گذشته بین دو تبعه افغانی صورت گرفت، نهایتاً منجر به قتل جوان 25 ساله در طرف دعوا شد.
 
به گزارش فارس، عصر دیروز بر اثر درگیری دو تبعه افغان در میدان لاله اصفهان یکی از طرفین دعوا مجروح و به علت شدت جراحات جان باخت.
 
جهانگیر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وقوع این حادثه در ساعت 6 بعد از ظهر روز گذشته اظهار کرد: این درگیری که بین دو تبعه افغانی بود، ریشه در یک اختلاف قبلی داشت که دیروز در میدان لاله بالا می‌گیرد و منجر به مجروح شدن یکی از طرفین می‌شود.
 
وی علت این حادثه را در دست بررسی از سوی مأموران آگاهی پلیس اصفهان دانست و افزود: در مشاجره‌ای که بین دو تبعه افغانی رخ داد، بالا گرفتن درگیری باعث استفاده یکی از طرفین از چاقو می‌شود که نهایتاً مرگ دردم جوان 25 ساله را در پی دارد.
 
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: ضارب که افغانی 35 ساله بوده پس از قتل هم تبعه خود از محل فرار می‌کند و از سوی مأموران پلیس در حال تعقیب است.