۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

نصیری باخت/ یزدانی برد

کد خبر : ۳۱۸۴۸۶
صراط: کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم ایران گام نخست در بازی های المپیک را مقتدرانه برداشت.

به گزارش فارس در آخرین روز از بازی های المپیک ریو رقابت های کشتی در دو وزن باقی مانده برگزار می شود.

در همین راستا رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در وزنه 97 کیلوگرم در نخستین گام به مصاف بلوک باشی از ترکیه رفت.

یزدانی کشتی را تهاجمی و توفانی آغاز کرد و با خاک کردن حریف در همان ثانیه های نخستین دو امتیاز جلو افتاد و در ادامه در پایان وقت نخست با یک حمله برق آسا امتیازات را به 6 رساند.

در وقت دوم نیز ابتکار عمل در اختیار رضا یزدانی بود و در نهایت با 4 امتیاز دیگر موفق شد با برد مقتدرانه 10 بر صفر به دور دوم راه پیدا کند.

نصیری با باحت شروع کرد

کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم ایران رقابت های المپیک را با شکست شروع کرد.

در آخرین روز از رقابت های المپیک ریو مسابقات دو وزن باقی مانده کشتی آزاد برگزار می شود.

میثم نصیری آزادکار وزن 65 کیلوگرم کشورمان در اولین مبارزه به مصاف بوریسلاو نواچکوف بلغار رفت. در ابتدای این کشتی و در سه دقیقه نخست میثم نصیری خیلی زود اسیر حملات حریف شد و با دو خاک، 4 امتیاز از حریف بلغار خود عقب افتاد تا وقت نخست با حساب 4 بر صفر به سود حریف بلغاری خاتمه پیدا کند.

در وقت دوم نصیری کشتی را بهتر آغاز کرد و دو امتیاز از حریف گرفت اما باز هم امتیاز از دست داد و در نهایت با نتیجه 10 بر 7 مغلوب حریف بلغاری شد تا در نخستین گام شکست را تجربه کند.

بدین ترتیب نصیری برای ادامه کار باید منتظر نتایج نواچکوف بلغاری باشد تا در صورت صعود او به فینال بتواند در شانس مجدد رقابت ها را ادامه دهد.
برچسب ها: صراط نصیری یزدانی