۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

لغو سخنرانی یک اصلاح‌طلب در کرج

در ماه رمضان یکی از روحانیون اصلاح طلب برای سخنرانی به استان دعوت شد اما در هیچ مسجدی به وی اجازه سخنرانی داده نشد.
کد خبر : ۳۱۸۵۸۵
صراط: دبیر حزب اعتماد ملی استان البرز با انتقاد از فضای بسته سیاسی استان ، گفت: علی رغم کمکی که اصلاح طلبان به دولت داشتند اما وقتی نماینده‌ای از احزاب اصلاح طلب به استان دعوت شد در هیچ مسجدی اجازه سخنرانی به وی ندادند.
محمدعلی پورکریمی در گفت و گو با ایسنا در نشست احزاب و فعالین سیاسی استان البرز که عصر روز گذشته با حضور استاندار برگزار شد، گفت: تقریبا شش ماه تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باقی مانده است اما سوال اینجاست که آیا نارضایتی‌هایی که در خصوص انتخابات گذشته وجود داشت رفع شده است یا خیر.
وی با اشاره به پرونده قضایی انتخابات شورای شهر کرج، گفت: این پرونده هنوز باز است و لازم است نتیجه آن به مردم بازگو شود تا برای شرکت در انتخابات آینده اشتیاق بیشتری ایجاد شود.
وی اظهار کرد: متاسفانه در برخی ادارات ما همچنان تفکرات دولت گذشته حاکم است.
دبیر حزب اعتماد ملی استان البرز افزود: اصلاح طلبان در انتخابات گذشته آن چیزی که داشتند را ارائه کردند اما پس از آن برای اصلاح طلبان فقط هزینه به جا ماند.
پورکریمی تصریح کرد: آیا فضایی که امروز اصلاح طلبان در آن تنفس می کنند با 108 هزار رایی که در انتخابات البرز کسب کردند تطابق دارد؟
وی یادآور شد: در ماه رمضان یکی از روحانیون اصلاح طلب برای سخنرانی به استان دعوت شد اما در هیچ مسجدی به وی اجازه سخنرانی داده نشد.
پورکریمی خاطرنشان کرد: آیا آن عدالت اجتماعی که در قانون اساسی بر آن تصریح شده است برای اصلاح طلبان نیز وجود دارد؟
وی در پایان با انتقاد از صدا و سیما گفت: آیا صدا و سیما با این عملکرد می تواند به اشاعه فرهنگ انقلاب کمک کند؟