۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

بازگشت قهرمان المپیک به اصفهان +تصاویر

سهراب مرادی قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۶ ریو پیش از ظهر امروز با استقبال مردم وارد اصفهان شد و پس از آن با حضور در گلستان شهدا با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.
کد خبر : ۳۱۸۶۸۴
صراط: سهراب مرادی قهرمان وزنه‌برداری در المپیک 2016 برزیل پیش از ظهر امروز با استقبال پرشور مردم وارد شهر اصفهان شد و پس از حضور در میان مردم برای تجدید میثاق با شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در گلستان شهدای اصفهان حضور پیدا کرد.

به گزارش تسنیم،محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مراسم استقبال از سهراب مرادی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که این استقبال در یک مکان مقدس صورت گرفت تا یاد و خاطره شهدا زنده شود، امروز دور هم جمع شده‌ایم تا با پهلوان کشورمان به شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ارادت خود را نشان دهیم.

وی افزود: سهراب مرادی بزرگترین افتخار را برای کشور به ارمغان آورده و توانسته در عرصه دفاع از مرز و بوم در بخش ورزشی به خوبی عمل کند، البته باید دانست  23 هزار شهید اصفهانی و دیگر شهدای دفاع مقدس پهلوانانی بودند که برای حفظ مرز و بوم کشور از جان خود گذشتند و ما باید از این شهدا درس پهلوانی بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: از سهراب مرادی که پس از سال‌ها تلاش مردم اصفهان و ایران را شاد کرد تشکر می‌کنیم به این دلیل که ورزشکار سال‌ها تلاش می‌کند تا تنها 2 دقیقه بالای سر بردن این وزنه را مشاهده کنیم و با طلای این پهلوان خوشحال شویم.

بازگشت قهرمان المپیک به اصفهان +تصاویر

وی تصریح کرد: امسال چندین ورزشکار نیز در کاروان پارالمپیک داریم که می‌توانند برای کشورمان افتخارآفرینی کنند، مهم‌ترین خصوصیت قهرمانان باید اخلاق پهلوانی باشد که الگوی ما ایرانی‌ها در این زمینه حضرت علی (ع) است.

امیدوارم نام و سرود ملی ایران همیشه در جهان برقرار باشد

احمد صادقی نیز در این مراسم درباره افتخار آفرینی سهراب مرادی گفت: سهراب مرادی سبب افتخار ما شد، ایران امروز با ایران دیروز و پیش از انقلاب بسیار متفاوت است، در دوران پیش از انقلاب مسائل مختلفی داشته‌ایم که سبب خفت این ملت بود، در آن زمان نه تنها در عرصه ورزش بلکه در عرصه‌های اجتماعی و علم و دانش نیز موفق نبوده‌ایم.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) در برابر دشمنان خود می‌ایستند، اظهار داشت: این قهرمانی‌ها نشانه عظمت ملت ایران است، امیدوارم بیش از پیش در عرصه ورزش بجنگیم تا نام و سرود ملی ایران در جهان برقرار باشد.

بازگشت قهرمان المپیک به اصفهان +تصاویر

صادقی خاطرنشان کرد: ما کار گروهی را چندان بلد نیستیم اما در ورزش‌های فردی بسیار خوب هستیم و امیدوارم در این کار فردی مشکلات برطرف شده تا راه رشد و قهرمانی در سال‌های آینده باز شود.

به گزارش تسنیم، سهراب مرادی در پایان این مراسم مجدد در میان حضور یافت و با مردم و مسئولان عکس یادگاری گرفت.