۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۴

جرس: ابطحی را جدی نگیریم!

سایت جرس امروز در یادداشتی به نقل از فردی به نام مهماندوست نوشت، بهتر است ابطحی را زیادی جدی نگیریم!
کد خبر : ۳۱۸۷۵

 گزارش صراط نیوز به نقل از جهان، در این مطلب آمده است: ابطحی دوست داشتنی و مهربان را بهتر است زیاد جدی نگیریم.

نویسنده در توجیه این توصیه خود عنوان کرده که "به هر حال امثال جناب ابطحی عزیز را اگر یارای مقاومت و ایستادن بر حرف اولشان بود ، هنوز هم مانند مصطفی تاجزاده یا خیلی های دیگر در زندان بودند."

محمدعلی ابطحي اخیرا در مصاحبه اي تاكيد كرده بود: تندروي هاي جنبش سبز به اصلاح طلبان خيلي ضربه زد. عمده ترين اشتباه جريان اصلاحات را اين مي دانم كه مواضع طيفي از اصلاح طلبان، حركات راديكال بود و قطعا مواضعي نبود كه اصلاح طلبي به خاطر آن بنا شده بود. برخي مواضع راديكال اين چنين باعث شكست ما شد. جريان اصلاحات در جنبش سبز خيلي ضربه خورد. مواضع متناقض در جنبش سبز، يأس و نااميدي را پراكند.

سايت «جرس» پس از این اظهارات همسو با دیگر گروه های اپوزیسیون ضمن ترور شخصيت ابطحی مدعي شد که او زير فشار و شكنجه كم آورده است.

سايت وابسته به محسن كديور همچنین خطاب به ابطحی كه جزو حاميان كروبي بود، نوشت: شما بسيار تندروتر از حاميان آقاي موسوي بوديد و نقطه ضعف هاي فراوان ستاد شما به كل جنبش سبز لطمه زد.

ارگان حلقه لندن در عین حال در مطلبی محمدعلي ابطحي را «شهيد زنده جنبش سبز»! خطاب كرد.

درباره این رویه متناقض سایت کدیور، کیهان اخیرا نوشت: محمدعلي ابطحي اطلاعات مهمي از دو سفر كديور به اسرائيل و برخي از روابط آنچناني مهاجراني با لابي صهيونيست ها، دارد كديور از ترس افشاي اين اطلاعات خود را ناچار به تحويل گرفتن ابطحي مي داند.