۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

خبر ایوبی از 100 میلیاردی شدن سینما

معاون امور سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جال حاضر سینمای ایران در حال رقابت با سینمای جهان است و تولید فیلم در این عرصه دو برابر شده است.
کد خبر : ۳۱۹۲۸۷
صراط: معاون امور سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جال حاضر سینمای ایران در حال رقابت با سینمای جهان است و تولید فیلم در این عرصه دو برابر شده است.

به گزارش تسنیم از اردبیل، حجت‌الله ایوبی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت در سرعین اظهار داشت: دولت یازدهم امید و آرامش را به مردم باز گردانده چرا که با روی کار آمدن دولت و برجام کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

وی افزود:‌ اگر  به سه سال  قبل برگردیم می‌بینیم در مسیر شتابان نفت در مقابل غذا و دارو بودیم و در مسیری حرکت می‌کردیم که امروز برای سوریه و عراق اتفاق افتاده است اما مهمترین اتفاقی که در این سه  سال افتاده زنده شدن آرامش، امنیت و  مهر و محبت در بین مردم است.

معاون امور سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: متاسفانه استان اردبیل جزو استان‌های محروم در عرصه سینما در کشور است به‌طوری که سالن‌های سینما در این استان کهنه و متعلق به شاید 50 ساله گذشته است.

ایوبی گفت: در سه سال گذشته اهالی فرهنگ و هنر یا خانه‌نشین بودند یا غبار ناامیدی بر چهره آنها نشسته بود و یا  کشور را ترک می‌کردند اما بعد از این سال‌ها هنرمندان 370 بار پرچم ایران را در جشنواره‌های مختلف جهانی به اهتزار در می‌آورند.

وی تصریح کرد: سینمای ایران هم اکنون در حال رقابت با سینمای جهان است و در آستانه 100 میلیاردی شدن بوده و تولیدات در حوزه سینما و فیلم دو برابر شده و مردم تا صبح در صف سینما هستند که این امر اتفاقی مهم در عرصه سینما، هنر و فرهنگ کشور است.

معاون امور سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: کسانی که در عرصه سینما سرمایه‌گذاری کرده اند خوشحال هستند و من اطمینان می‌دهم با سرمایه‌گذاری در سینما  ضرر نخواهند کرد.