۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

هاشمی: رابطه دولت با مرجعیت کم‌نظیر است

کد خبر : ۳۱۹۴۱۵
صراط: وزیر بهداشت وفاق ملی را یکی از تلاش‌های دولت یازدهم دانست و گفت: دولت یازدهم با رهنمودها و هدایت‌های رهبری ارتباط با سران قوا و با گروه‌های مرجع از جمله رابطه با مرجعیت را به وجود آورد که کم‌‌نظیر است.

به گزارش فارس، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در جلسه شورای اداری خراسان رضوی با ابلاغ سلام و تشکر و خسته نباشید رئیس جمهور به اعضای شورای اداری خراسان رضوی اظهار داشت: امروز مزین است به نام دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر که جزو افتخارات جمهوری اسلامی ایران و نمونه و الگوی همه ما هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب برای ارتقای اخلاق جامعه شکل گرفت، افزود: آن دو بزرگوار هم همه روش و منششان مبتنی بر اخلاق بود و هرگاه وقت نماز می‌شد سخنرانی را برای نماز ترک می‌کردند و بر سر سفره‌های رنگین نمی نشستند.

وزیر بهداشت فاصله گرفتن از اخلاق در زندگی شخصی و سیاسی را یکی از آفت‌ای کشور دانست و ابراز امیدواری کرد: امسال در انتخابات به سمت افزایش اخلاق در رفتارهای شخصی و اجتماعی برویم و مهم نیست که زاویه اولیه با اهداف انقلاب چقدر باشد، مهم این است که فاصله دو درجه ابتدایی در مقصد دو درجه نخواهد ماند.

قاضی‌زاده هاشمی با انتقاد از گسترش نسبت‌های ناروا در جامعه افزود: جزای تهمت و غیبت گزاف است چراکه در دین ما حرمت انسان از کعبه فراتر است و باید مراقب باشیم که از نیت و کلاممان تفاسیر و تعابیری نشود که هزینه‌های سنگینی برای جامعه ایجاد کند.

وی تلاش در جهت وفاق ملی را یکی از تلاش‌های دولت یازدهم دانست و تصریح کرد: دولت یازدهم با رهنمودها و هدایت‌های رهبری ارتباط با سران قوا و با گروه‌های مرجع از جمله رابطه با مرجعیت را به وجود آورد که کم نظیر است.

وزیر بهداشت با اشاره به برجام و نتایج آن تاکید کرد: شاید فکر نمی‌کردیم روزی بتوانیم مسأله PMD را خاتمه دهیم و اگر همین یک دستاورد را هم داشته باشد ارزشمند است و نباید غیرمنصفانه به برجام نگریست.

قاضی‌زاده هاشمی به تغییر رشد منفی اقتصادی به رشد مثبت اشاره کرد و گفت: رسیدن به رشد اقتصادی 8 درصد مورد تایید رهبری است و نشدنی هم نیست.

وی با اشاره به توفیقات صنعت برق و نفت در کاهش وابستگی به انرژی افزود: نه تنها با جیره‌بندی‌ها مواجه نشدیم بلکه 5 هزار مگاوات برق صرفه‌جویی شد و 4 میلیون متقاضی برق‌دار شدند و 2 میلیون و 500 هزار نفر نیز از آب آشامیدنی بهره‌مندشدند.
برچسب ها: صراط وزیر بهداشت