۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳

ولیمه جریان انحرافی برای کسب رأی

کد خبر : ۳۱۹۸۱

به گزارش صراط نیوز به نقل از تابناک- جریان انحرافی در قزوین فعال است و کاندیداهایی نیز دارد. این جریان از امکانات گسترده ای برخوردار است و هزینه های بسیاری خواهند کرد.

امیر طاهرخانی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار ما افزود: دستگاههای نظارتی باید اشراف کامل به این موضوع داشته باشند تا از بیت المال سوء استفاده نشود. طبق خبرهایی که می رسد این گروه برای تمام مناطق استان برنامه ریزی کرده و کاندیداهایی دارند. باید روشنگری کرد تا مردم در جریان تمام امور قرار داشته باشند و تحت تاثیر این جریان قرار نگیرند. از روزهای آغاز سال مراسم و جلسات این جریان آغاز شده و میهمانی هایی نیز برگزار می کنند که شورای نگهبان و سایر دستگاههای نظارتی در این موارد حساس خواهند بود.

این عضو اصلاح طلب مجلس با رد شایعه ائتلاف جریان انحرافی با اصلاح طلبان، در مورد این احتمال که مجلس آینده در اختیار جریان انحرافی قرار گیرد، گفت: این احتمال بعید است اما ممکن است اقلیت ضعیفی را شکل دهد. مردم هشیار هستند و دستگاههای نظارتی نیز وظایف خود را به خوبی انجام خواهند داد. واقعیت این است که اینها چیزی برای عرضه کردن ندارند و نمی توانند پایگاهی در بین مردم پیدا کنند.