۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴

برانکو: با هیچ کس مشکلی ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با هیچ کس مشکلی ندارد و پرسپولیس و همه پرسپولیسی‌ها هوادار تیم ملی هستند.
کد خبر : ۳۱۹۹۹۲
صراط: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با هیچ کس مشکلی ندارد و پرسپولیس و همه پرسپولیسی‌ها هوادار تیم ملی هستند.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیمش گفت: از تمرین امروز رضایت کامل داریم. ما فردا صبح هم تمرین داریم و بعد از آن با تیم سایپا یک بازی دوستانه برگزار می‌کنیم و جمعه نیز تمرین‌های ما تعطیل خواهد بود.

وی همچنین درباره وضعیت مصدومان پرسپولیس هم گفت: کامیابی نیا از ناحیه عضله بالای زانو ضربه خورد و کمی مصدوم شد ولی مشکلی ندارد. عالیشاه هم قوزک پایش دچار مصدومیت شده و باید ببینیم این مصدومیت چقدر جدی است. علوان زاده هم در تمرین مصدوم شد و حامد آقایی هم از ناحیه کتف ضربه خورد و احساس ناراحتی دارد.

برانکو در واکنش به سوالی درباره مشکلی که با کی‌روش داشته نیز گفت: من با چه کسی مشکل داشتم؟ من با هیچ کس مشکل ندارم. آنجا که حق با من است که هست و جایی که حق با من نیست هم بر حرفم اصراری ندارم اما پرسپولیس همیشه در کنار تیم ملی بوده و من نمی‌دانم این اصلا چه سوالی است؟ چه کسی به تیم ملی علاقه ندارد؟ من 5 سال مربی تیم ملی بودم و تمام دنیا را با تیم ملی گشتم و دیدم که چقدر مردم ایران به تیم ملی کشورشان علاقه دارند.

او تاکید کرد: پرسپولیس و همه پرسپولیسی‌ها هوادار تیم ملی هستند. مطمئنیم تیم ملی مهم‌ترین مسئله است و ا میدواریم که نتیجه بگیرد.