۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

از قهرمانان المپیک ریو تقدیر شد

شرکت آسان پرداخت در راستای اجرای تعهدات خود در زمینه اهدای پاداش به مدال‌آوران المپیک طی مراسمی با حضور هنرمندان و مسئولان ورزش کشور از ورزشکاران تقدیر کرد.
کد خبر : ۳۲۰۳۵۹
صراط: شرکت آسان پرداخت در راستای اجرای تعهدات خود در زمینه اهدای پاداش به مدال‌آوران المپیک طی مراسمی با حضور هنرمندان و مسئولان ورزش کشور از ورزشکاران تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم به مدال‌آوران طلائی المپیک ریو ٢٠١٦ پاداش ٣٥ سکه بهار آزادی اهدا شد، همچنین این شرکت به کیمیا علیزاده به پاس تلاش فراوان و کسب مدال ارزشمند برنز، به عنوان اولین بانوی مدال‌آور المپیک پاداش معادل مدال طلا، ٣٥ سکه بهار آزادی اهدا کرد.

بهداد سلیمی هم که با توجه به ناداوری موجود در مسابقات المپیک از کسب مدال بازمانده بود نیز با دریافت پاداش مدال طلا در این مراسم غافلگیر شد.

حامد منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت، دلیل این امر را نیز حمایت از بهداد سلیمی و همچنین تصمیم و رای مردم در کمپین "قهرمان هواتو دارم" عنوان کرد.

در این مراسم مهدی شهیدی قائم‌مقام شرکت آسان پرداخت عنوان‌کرد: این اولین مقوله حمایتی این شرکت نبوده و نیست و با راه‌اندازی کمپین همه بچه‌ها قصد داریم تا اتفاقاتی رقم بزنیم که هیچ کودکی در ایران به دلیل فراهم نبودن لوازم‌‍‌التحریر و ملزومات تحصیل از تحصیل باز نماند.