۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸

سرقت خودرو هنگام مرخصی از زندان

فرمانده انتظامی بابل از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو که هنگام مرخصی از زندان اقدام به سرقت می‌کرد خبر داد.
کد خبر : ۳۲۰۳۶۷
صراط: فرمانده انتظامی بابل از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو که هنگام مرخصی از زندان اقدام به سرقت می‌کرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در بابل، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و تحقیقات پلیسی دریافتند، سرقت‌های خودرو از سوی سارقان حرفه‌ای صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی بابل خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با استفاده از شگردهای خاص موفق شدند، رد یکی از سارقان حرفه‌ای خودرو به نام «ح ـ د» معروف به حامد سیاه از محکومان به زندان را در سرقت خودروها شناسایی کردند.

این مسؤول بیان کرد: مأموران با تعقیب و مراقبت از متهم به سرقت دریافتند، این فرد با همدستی فردی دیگر به نام «ر ـ ح»  هنگام مرخصی از زندان اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.

جعفری افزود: مأموران در ادامه با هماهنگی قضایی، متهمان به سرقت را دستگیر کردند و مورد بازجویی قرار دادند که در اظهارات خود ضمن اقرار به بزه انتسابی و سرقت 10 دستگاه خودرو، عنوان داشتند، با سوء‌استفاده از غفلت مالکان خودرو، برای تهیه موادمخدر صنعتی در کمتر از 10 دقیقه خودروها را سرقت و با قیمت بسیار ناچیز می‌فروختند.

وی با بیان اینکه اعتیاد به موادمخدر ریشه بسیاری از جرایم است، گفت: بنا به اظهارات متهم به سرقت، وی که در شغلش از مهارت خاصی برخوردار بوده به علت گرفتار شدن در دام اعتیاد، شغلش را از دست داد و برای تأمین مواد مخدر مصرفی‌اش، روی به دزدی آورد و زندگی‎اش را به تباهی کشید.