۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶

اعتراف به قتل با "بند ساك"

زني كه ابتدا به قتل شوهرش با "بند ساك" اعتراف كرده بود، در جلسه محاكمه مدعي شد افراد غريبه او را به قتل رسانده‌اند.
کد خبر : ۳۲۰۳۷

به گزارش صراط نیوز به نقل از فارس، نيمه شب ۲۱ بهمن سال ۸۸ زن جواني با مراجعه به كلانتري مارليك كرج مدعي شد همسرش اقدام به خودكشي كرده است.

با حضور مأموران در خانه اين فرد، با جسد مرد جواني به نام حسين روبه‌رو شدند كه به دلايل نامعلومي به قتل رسيده بود. با شكايت مادر مقتول از عروس خود، همسر وي به اتهام قتل بازداشت شد.

شهناز، در اولين اظهارات خود مدعي بود كه براي تهيه غذا از خانه خارج شده و زماني كه برگشته با جسم بي‌جان شوهرش روبه‌رو شده است.

اما با گسترده شدن تحقيقات، شهناز لب به اعتراف گشود و با قبول اتهام قتل گفت: همسرم به علت اعتياد و بيكاري از وي مي‌خواسته به كارهاي خلاف دست بزند كه به همين دليل او را با "بند ساك" به قتل رسانده است.

شهناز گفت: هر دو معتاد بوديم و موادمخدر مصرف مي‌كرديم. حسين درآمد نداشت و مادرش هر ماه به او پول مي‌داد. او مرا مجبور به انجام كارهاي غيراخلاقي مي‌كرد. شب حادثه به من پيشنهاد خودكشي داد. اول قرار شد او خودكشي كند. بند ساك را دور گردنش انداخت و من هم كشيدم تا كشته شد.

وي ادامه داد: اما بعد از آن، من ترسيدم خودكشي كنم و به پليس خبر دادم.

با اعترافات متهم، قرار مجرميت متهم از سوي دادسراي جنايي صادر و پرونده براي رسيدگي به شعبه ۱۱۳ دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد كه صبح امروز مورد رسيدگي قرار گرفت.


شفيعي، نماينده دادستان با اشاره به محتويات پرونده خواستار مجازات متهم شد. اولياي‌دم نيز كه دختر ۹ ساله مقتول و مادر وي بودند،‌ خواسته خود را قصاص متهم عنوان كردند.

در ادامه جلسه شهناز در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه هيچ يك از اعترافات قبلي و اتهام قتل را قبول ندارد گفت: لحظه‌اي كه شوهرم خودكشي كرد من اصلا در خانه نبودم.

وي ادامه داد: وقتي به خانه آمدم متوجه شدم با بند ساك خودش را از دستگيره در اتاق خواب آويزان كرده است، بند را از دور گردن باز كردم ولي دير شده بود.

شهناز با دستور قاضي براي نشان دادن موقعيت همسرش در زمان خودكشي پشت در دادگاه روي زمين نشست و ماجرا را تعريف كرد.

او سرش را بدون فاصله كنار دستگيره قرار داد و مدعي شد كه شوهرش روي پنجه پا خودكشي كرده بود؛ اما وقتي با اين سوال قاضي روبه‌رو شد كه چطور ممكن است فردي بدون آويزان شدن خودكشي كند، اظهارات قبلي خود در دادگاه مبني بر خودكشي شوهرش را فراموش كرد و گفت: من هم معتقدم شوهر را عده‌اي به قتل رسانده‌اند هرچند او دشمني نداشت.

وي ادامه داد: بعد از اينكه شوهرم را در آن وضعيت ديدم با اورژانس تماس گرفتند اما آنها گفتند به ما ربطي ندارد و بايد به پليس اطلاع دهيد. من هم موضوع را به پليس گفتم و همان شب دستگير شدم.

شهناز در حالي مدعي شد كه روز حادثه به همراه همسرش مواد مخدر مصرف كرده بود كه به استناد مدارك موجود در پرونده در بدن مقتول آثار مصرف موادمخدر شناسايي نشده است.

بعد از شنيدن اظهارات متهم و اخذ آخرين دفاع، قاضي همت‌يار ختم جلسه را اعلام و صدور حكم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موكول كرد.

برچسب ها: قتل
خبر فوری

سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی