۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

خسارت تندباد دیروز به فرودگاه مهرآباد

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به شکسته شدن و ریزش شیشه برج مراقبت فرودگاه مهرآباد به دلیل وزش باد شدید، گفت: شیشه‌ها در دوره آزمایشی قرار دارند و پیمانکار موظف به جبران خسارت وارده است.
کد خبر : ۳۲۰۷۸۰
صراط: مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به شکسته شدن و ریزش شیشه برج مراقبت فرودگاه مهرآباد به دلیل وزش باد شدید، گفت: شیشه‌ها در دوره آزمایشی قرار دارند و پیمانکار موظف به جبران خسارت وارده است.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی رستمی با اشاره به شکسته شدن شیشه برج مراقبت فرودگاه مهرآباد اظهار کرد: این شیشه‌ها به تازگی جایگزین شیشه‌های قبلی (به دلیل استهلاک) شده‌ بودند. این شیشه‌ها طبق توافق با پیمانکار باید چند روز در زمان‌ها و شرایط مختلف مورد آزمایش قرار گیرند تا علاوه بر آسوده خاطر ما، شرکت نیز بتواند موقعیت دقیق نصب و رگلاژ شیشه‌ها را پیدا کند.
 
وی افزود: یکی از شیشه‌های جدید روز گذشته به دلیل وزش باد با سرعت 50 کیلومتر در ساعت فرو ریخت اما این حادثه هیچگونه خسارت جانی و مالی دربر نداشت، با توجه به این‌که شیشه‌ها در دوره آزمایشی قرار دارند پیمانکار موظف به جبران خسارت وارده است.
 
وی تاکید کردند: پس از وقوع حادثه یک شیشه به صورت موقت نصب شده و قرار است امشب شیشه جدید توسط پیمانکار نصب شود.
 
وی با بیا این‌که شیشه‌های برج مراقبت به دلیل تبادل حرارتی و وضوح دید خاص هستند، یادآور شد: برای اولین بار است که شیشه‌هایی با این ضخامت در برج های مراقبت فرودگاه های کشور نصب می‌شود.