۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹

آزمون درمیان ستاره‌های جام‌جهانی روسیه

پایگاه اینترنتی ساکرنت اسامی 10 ستاره احتمالی جام جهانی روسیه را منتشر کرد که نام سردار آزمون نیز در این فهرست دیده می شود.
کد خبر : ۳۲۱۰۹۳
صراط: پایگاه اینترنتی ساکرنت اسامی 10 ستاره احتمالی جام جهانی روسیه را منتشر کرد که نام سردار آزمون نیز در این فهرست دیده می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، کمتر از دو سال دیگر به شروع جام جهانی روسیه زمان داریم و مرحله انتخابی این رقابت حساس شروع شده است و تیم‌های برای حضور در بیست و یکمین دوره جام جهانی تلاش می‌کنند.

پایگاه اینترنتی ساکرنت اسامی 10 ستاره احتمالی جام جهانی روسیه را منتشر کرد که نام سردار آزمون نیز در این فهرست دیده می شود.

سردار آزمون این فصل در تیم شگفتی ساز روستوف در لیگ قهرمانان اروپا دیدار خواهد کرد و به احتمال زیاد موقع برگزاری جام جهانی روسیه در همان حوالی توپ خواهد زد. این مهاجم 21 ساله فصل قبل نقش مهمی در نایب قهرمانی روستوف داشت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد.

او حتی در رده ملی نیز بهتر عمل کرده است  در 19 دیدار ملی توانسته است 15 گل به ثمر برساند. او علاوه بر شم گلزنی بالا می‌تواند بازی زیبا و تکنیکی نیز به نمایش بگذارد.  قدرت دید و سرعتی که آزمون دارد باعث می‌شود تا به زودی تیم‌های بزرگ اروپایی برای جذب این بازیکن وارد عمل شوند.

دیگر بازیکنان حاضر در این فهرست:
کریستین پولیسیچ / آمریکا – دورتموند
گابریل خسوس/ برزیل – منچسترسیتی
عمر عبدلرحمان/ امارات – العین
برسانت سلینا / کوزوو- منچسترسیتی
امره مور/ ترکیه – بوروسیا دورتموند
طاهر مححد/ مصر- لوهاور
پاتریک توماسی/ غنا- آستانا
اولکساندر ژینسکو/ اوکراین – منچسترسیتی
مارکو پیاسکا/ کرواسی – یوونتوس