۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

تجمع متقاضیان مسکن‌ مهر مقابل وزارت راه +عکس

جمعی از متقاضیان واحدهای مسکن مهر پردیس در اعتراض به واگذار نشدن واحدهای خریداری شده بعد از هفت سال و عدم پاسخگویی دولت، امروز دوشنبه به نشانه اعتراض مقابل برج وزارت راه و شهرسازی تجمع کردند.
کد خبر : ۳۲۱۲۱۹
صراط: جمعی از متقاضیان واحدهای مسکن مهر پردیس در اعتراض به واگذار نشدن واحدهای خریداری شده بعد از هفت سال و عدم پاسخگویی دولت، امروز دوشنبه به نشانه اعتراض مقابل برج وزارت راه و شهرسازی تجمع کردند.

طبق اعلام نماینده‌ متقاضیان به خبرنگار فارس، واحدهای مسکن مهر پردیس فاز 9 ‌با توجه به اینکه از قدیمی ترین فازها در مسکن مهر پردیس است، در زمان ابتدای کار دولت جدید 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در زمان شروع کار دولت جدید تا امروز حتی یک خشت بر روی خشت دیگر در این فاز قرار نگرفته و در آستانه تخریب و مستهلک شدن قرار دارد.

وی بیان کرد: در پروژه آفاق سپهر مسکن مهر پردیس در فاز 9 تعداد کثیری از معلولان‌ از طرف بهزیستی معرفی شدند تا به خانه و کاشانه خود برسند اما متاسفانه بعد از گذشت چندین سال با توجه به پرداخت کامل آورده، متقاضیان هنوز در سردرگمی به سر می‌برند این در حالی است که مسئولان اصلی و دلسوزان نظام، همواره بر لزوم تکمیل پروژه‌های مسکن مهر تأکید دارند.

 تجمع متقاضیان مسکن‌ مهر پردیس مقابل وزارت راه +عکس

وی افزود: به همین دلیل امروز در اعتراض به عدم واگذاری واحدهای خریداری شده و عمل نکردن دولت جدید به تعهدات این حوزه، ‌مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی تجمع کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان در این تجمع، نسبت به عدم واگذاری واحدهای خریداری شده با وجود پرداخت کل مبلغ واریزی در طی قرارداد بسته شده بین پیمانکار و خریدار به این پروژه و بلاتکلیف نگهداشتن خریداران و عدم اعتقاد وزارت راه و شهرسازی به مسکن مهر ‌‌اعتراض کردند.

بنابراین گزارش در پایان این تجمع و اصرار متقاضیان برای گرفتن پاسخ صریح و روشن از طرف وزارت راه و شهرسازی‌، دو نفر از مسئولان مسکن مهر در جمع معترضان حضور یافتند و صحبت‌های آنها را شنیدند و دوباره مهلت خواستند تا به این موضوع رسیدگی کنند.