۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

زندان پایان کار 3 شرور

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سه نفر اراذل و اوباشی که در یکی از محله‌های شهر اراک با درگیری و ضرب و جرح آرامش اهالی را بر هم زده بودند، در عملیات پلیس دستگیر و روانه زندان شدند.
کد خبر : ۳۲۱۴۱۸
صراط: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سه نفر اراذل و اوباشی که در یکی از محله‌های شهر اراک با درگیری و ضرب و جرح آرامش اهالی را بر هم زده بودند، در عملیات پلیس دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، احمد عباسی بیان کرد: در روزهای پایانی مرداد ماه سال جاری گزارشی از درگیری بین چند نفر از اراذل و اوباش به مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان اراک اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیمی از گشت‌های انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد و دو نفر از اراذل و اوباشی را که با سر و صدا باعث سلب آرامش اهالی محل شده بودند، دستگیر کرده و به یگان انتظامی انتقال داد.

عباسی خاطرنشان کرد: در این عملیات یکی از اراذل و اوباش قبل از حضور مأموران انتظامی از صحنه درگیری فرار کرده و به یکی دیگر از شهرهای کشور متواری شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با ادامه پیگیری‌های نامحسوس مأموران پلیس امنیت عمومی، زمانی که این فرد در یکی از پاتوق‌های خود در شهر اراک حضور یافت، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

عباسی اظهار کرد: با دستگیری این فرد و ارجاع پرونده به دستگاه قضایی هر سه متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.