۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

یک وزیر سعودی همسایه کلینتون‌ شد

یک نشریه آمریکایی گزارش داده کسی که آن را "یک وزیر در داخل دولت عربستان" توصیف کرده اقدام به خریدن یک خانه حدود ۱۲۰۰ متری در همسایگی منزل خانواده کلینتون در شهر واشنگتن آمریکا کرده است.
کد خبر : ۳۲۱۵۸۰
صراط: یک نشریه آمریکایی گزارش داده کسی که آن را "یک وزیر در داخل دولت عربستان" توصیف کرده اقدام به خریدن یک خانه حدود ۱۲۰۰ متری در همسایگی منزل خانواده کلینتون در شهر واشنگتن آمریکا کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از واشنگتن پست، این خانه حدودا ۱۲۰۰ متر مربعی واقع در خیابان وایت هیون با توجه به استانداردهای عربستان برای خرید یک اقامتگاه بسیار بزرگ برای سفیرش در واشنگتن در منطقه پوتوماک چندان بزرگ نیست اما ماه گذشته میلادی وزیری در داخل دولت عربستان که نامش برده نشده بود این خانه را به مبلغ ۴ / ۱۰ میلیون دلار خریده است.

آنچه که مهم است مساحت این خانه نیست بلکه قرار گرفتن آن در خیابان وایت هیون در همسایگی خانه هیلاری کلینتون کاندیدای ریاست جمهوری دموکرات آمریکا و همسرش بیل کلینتون  است.

این خانه همچنین کمتر از یک مایل با جایی که گفته می‌شود ملک استیجاری باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا پس از ترک کاخ سفید در منطقه کالوراما است، فاصله دارد.

گزارش شده که این ملک در خیابان وایت هیون طی یک معامله خصوصی میان وینه برمان یک لابی گر جمهوری خواه و یک شرکت کوچک به فروش رفته است.

این خانه پنج اتاق خوابه یک ارتباط دیگر با کاخ سفید دارد و آن این است که طراحی‌اش را ناتان ویت، معمار مشهور انشعاب غربی کاخ سفید انجام داده است.