۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷

مایلی کهن قهر کرد

بعد از گذشته دو هفته، هنوز حواشی مربوط به دیدار ال گیلانو به اتمام نرسیده است، قهر سرمربی ملوانان را می توان جدیدترین حاشیه مربوط به این دیدار دانست.
کد خبر : ۳۲۱۸۲۵
صراط: بعد از گذشته دو هفته، هنوز حواشی مربوط به دیدار ال گیلانو به اتمام نرسیده است، قهر سرمربی ملوانان را می توان جدیدترین حاشیه مربوط به این دیدار دانست.

به گزارش" ورزش سه"، در حالی که بیش از دو هفته از بازی تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی، هنوز حواشی این بازی به اتمام نرسیده و در بازی های این دو تیم آثار آن به وضوح پیداست.
 
هفته گذشته و در جریان بازی تیم های سپیدرود رشت و خونه به خونه بابل، مازیار زارع، بازیکن سابق ملوانان و فعلی بابلی ها، با هواداران تیم رشتی درگیری هایی داشت و کری هایی که باعث نشان دادن واکنش از سوی طرفین شد در بازی امروز ملوانان بندرانزلی و اکسین البرز منعکس شد.
 
هواداران تیم ملوان با اعتقاد به این موضوع که هفته گذشته مورد هتاکی رشتی ها قرار گرفتند اقدام یه سردادن شعار علیه آنها کردند، این حرکت انزلیچی ها با واکنش محمد مایلی کهن روبرو شد و این مربی از هواداران ملوان خواست تا شعارهای خود را تمام کنند، پس از دقایقی و در حالی که بازی به پایان نیمه اول نزدیک می شد بازهم هواداران ملوانان به دفاع از مازیار زارع اقدام به سردادن شعار علیه رشتی ها کردند که این بار مایلی کهن واکنش تندتری نشان داد و به نشانه اعتراض به آنها نیمکت ملوان را ترک کرد و به رختکن رفت.
 
پس از این اتفاق نادر فریادشیران، ایمان عالمی و محمد حبیبی به سمت تماشاگران ملوان رفتند و از آنها خواستند تا به سردادن شعار علیه رشتی ها ادامه ندهند و  سرمربی این تیم رضایت به حضور روی نیمکت دهد. در نهایت همین اتفاق افتاد و مایلی کهن از آغاز نیمه دوم بازهم به نیمکت ملوان بازگشت و هدایت شاگردانش را برعهده گرفت. 

او در نشست مطبوعاتی پایان بازی در این باره گفت: قرار نیست اگر طرف مقابل من کار بدی کرد من هم همان کار را تکرار کنم، ما باید یاد بگیریم از فوتبال لذت ببریم اما هیچکدام از تماشاگران تا ...، هیچکدام از ما هنوز این را یاد نگرفتیم در فوتبال روز دنیا سوت پایان هر بازی، سوت آغاز بازی بعدی است، ما می بینیم در لیگ برتر خودمان اوضاع بسیار مناسب شده است، دربی پرگل برگزار می شود با کمترین توهین و ناسزا اما متاسفانه هنوز برای ما در لیگ یک این موضوع عادی نشده است، ما باید با فوتبال به شهر و استان کمک کنیم، اکنون در دنیا از فوتبال لذت می برند اما ما چه می کنیم، در جواب من می گویند آنها توهین می کنند، خب این یعنی ما هم باید توهین کنیم؟