۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱

دایی: از تعطیلات استفاده کردیم/ دست‌نشان: روی هوا ضعیف بودیم

کد خبر : ۳۲۱۸۸۸
صراط: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید تیمش از تعطیلات لیگ به خوبی استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، علی دایی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بعد از تعطیلات لیگ شرایط خوبی را برای تیم‌مان ایجاد کردیم. ما از تعطیلات لیگ به خوبی استفاده کردیم و روی بدن‌های بازیکنان‌مان کار کردیم تا آن‌ها آماده این بازی شوند.

وی افزود: صنعت نفت آبادان یکی از تیم‌های بزرگ لیگ محسوب می‌شود که استقلال تهران و چند تیم دیگر را شکست داده است. ما شناخت خوبی از این تیم داشتیم و روی نقاط ضعف آن‌ها کار کرده بودیم.

دایی درباره تعطیلات لیگ هم گفت: از تعطیلات ابتدایی لیگ استفاده کردیم اما از تعطیلات بعدی نمی‌توانیم استفاده کنیم و به ضررمان خواهد بود. هیچ جای دنیا شما نمی‌بینید که لیگ را 15 یا 20 روز تعطیل کنند. با این حال چاره‌ای نداریم جز اینکه بسازیم و آرزو کنیم حداقل تیم ملی از این تعطیلات به خوبی استفاده کند و بتواند دوبار پیاپی به جام جهانی صعود کند.

وی ادامه داد: شرایط امسال با سال گذشته فرق دارد. هنوز خیلی‌ها دوست ندارند تیم ما نتیجه بگیرد و نمی‌گذارند تیم به آرامش برسد. مالکیت باشگاه نفت مشخص نیست. به نظرم به جای کمک به بخش خصوصی که کمک کنند کار خوبی در ورزش انجام دهند، متاسفانه چوب لای چرخ تیم ما می‌گذارند و به سختی کار می‌کنیم. ان‌شاءالله وزارت نفت بتواند به ما بیشتر کند.

علی دایی در پاسخ به سوالی درباره بازی بعدی تیمش نیز گفت: همه بازی‌ها سخت است و اجازه اشتباه نداریم. بازی بیرون از خانه و حساسی داریم. ما سه ا متیاز این بازی را می‌خواهیم. سعی می‌کنیم باز هم برای برد به میدان برویم. به فکر یک امتیاز نیستیم و به تساوی فکر نمی‌کنیم و ان‌شاءالله بازی بعد هم مثل این بازی با دست پر و سه امتیاز به خانه برمی‌گردیم.

دست‌نشان: در زدن ضربات سر خوب نبودیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید تیمش در زدن ضربات سر خوب نبود.

نادر دست‌نشان پس از شکست تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: ما امروز در زدن ضربات آخر در خط دفاع خوب عمل نکردیم و روی هوا ضعیف بودیم. با توجه به اینکه می‌دانستیم محمد قاضی و ارسلان مطهری روی هوا بسیار خوب کار می‌کنند نتوانستیم آن‌ها را کنترل کنیم. یکی از مدافعان ما هم مصدومیتی داشت که همین امر باعث شد در این نقطه ضعیف عمل کنیم و در نهایت شکست خوردیم. فکر می‌کنم تیم جوان ما به تجربه تیم نفت باخت.

وی افزود: بازی سنگینی بعد از یک وقفه طولانی داشتیم. بازیکنان ما تلاش کردند که از حربه شوت‌زنی حریف جلوگیری کنند که موفق بودیم ولی در ارسال‌های هوایی متاسفانه دفاع موفق نبود و تیم مشکل پیدا کرد و دو گل خوردیم. اگر آرامش و تمرکز داشتیم، مساوی می‌کردیم. حساسیت بازی و حضور جوان‌ها کار دست تیم ما داد.

دست‌نشان درباره تعطیلات لیگ نیز گفت: قبل از از بازی پیش‌بینی می‌کردم که تعطیلات مشکل‌ساز شود. نمی‌دانم چرا بازیکنان ما سرحال نبودند. سه چهار بازیکن ما از لحاظ ظاهری تحت فشار بودند. بازی سنگینی بود و این باعث افت تیم ما شد. خوشبختانه تعطیلات بعدی یک هفته کمتر است. در بازی درگیرانه، نفت برتر بود.

دست‌نشان در پاسخ به سوالی درباره اینکه بعد از 4 بازی بالاخره تیمش باخته است گفت: اولین باخت اتفاق می‌افتد. نباید همه بازی‌ها را برد. دنبال سه امتیاز بودیم و می‌توانستیم پیروز شویم. اولین شکست تحمیل شد. باید در این سبک بازی موفق باشیم. ما دنبال باخت نبودیم و می‌خواستیم حداقل مساوی کنیم.
برچسب ها: صراط دایی دست نشان