۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

آب 40 مدرسه بویراحمد قطع است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از قطعی آب 40 باب مدرسه این شهرستان به علت بدهی خبر داد.
کد خبر : ۳۲۲۲۲۸
صراط: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از قطعی آب 40 باب مدرسه این شهرستان به علت بدهی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید علی اکبر هاشمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: تمام برنامه‌های پروژه مهر به خاطر شروع به موقع کلاس‌ها است که همین امر نیز باعث پایان خوب سال تحصیلی می‌شود.

وی بیان کرد: طی سال تحصیلی جاری 2300 نفر در دوره ابتدایی و 1700نفر در دوره متوسطه دوم نسبت به سال گذشته بر تعداد دانش آموزان این شهرستان اضافه شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: شهرستان بویراحمد به علت مهاجرپذیربودن با کمبود فضا، امکانات و تجهیزات آموزشی مواجه است.

هاشمی تصریح کرد: حداقل باید برای سال تحصیلی جاری در این شهرستان 30کانکس آماده شود و در صورتی که این روند مشکلات و کمبودها ادامه داشته باشد، در سال تحصیلی جاری با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید نیاز به وایت برد و تجهیزات دیگر در این شهرستان نیاز داریم، ادامه داد: آب 40باب مدرسه شهرستان بویراحمد به علت پرداخت نکردن بدهی آب بها قطع است که نمی‌دانم این مدارس چطور می‌خواهند بدون آب سال تحصیلی خود را شروع کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اضافه کرد: برای مشکل آب مدارس چاره اندیشی شود تا مدیران مدارس دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.
برچسب ها: آب مدرسه بدهی صراط