۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

سانحه رانندگی در کرمان جان ۷ نفر را گرفت

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان از کشته شدن هفت نفر در سانحه رانندگی در جنوب کرمان خبر داد و گفت: سه تن از مصدومان حادثه به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر : ۳۲۲۵۱۳
صراط: فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان از کشته شدن هفت نفر در سانحه رانندگی در جنوب کرمان خبر داد و گفت: سه تن از مصدومان حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ دادمولا آبکار در گفتگو با مهر با اشاره به وقوع سانحه رانندگی در جنوب استان کرمان گفت: بر اثر این حادثه که شب گذشته به وقوع پیوست هفت نفر جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: این حادثه در اثر برخورد یک دستگاه پژوه ۴۰۵ با یک دستگاه موتورسیکلت رخ داد که سه نفر مجروح و بلافاصله به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان تعداد سرنشینان موتور سیکلت را سه نفر عنوان و تصریح کرد: این افراد به دلیل نداشتن کلاه ایمنی در دم جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: از هفت نفر سرنشین خودروی پژو چهار نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ آبکار محل وقوع تصادف را محور روستای چاه باغ قلعه گنج ذکر کرد و افزود: علت وقوع حادثه انحراف به چپ خودروی پژو بوده است.

وی رعایت قانون را مورد تاکید قرار داد و افزود: رعایت نکردن قانون توسط رانندگان باعث به خطر افتادن جان افراد دیگر می شود که قابل جبران نیست.